Roślina kłusownik

1. Data: 2004-08-24 12:43:48

Temat: Roślina kłusownik
Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pnącą trojeść której nazwy dotychczas nie ustaliłem.Dziś zauważyłem,
że kwiat tej rośliny złapał dużą muchę.Za pysk,i trzyma.
Obejrzałem go pod lupą,okazało się,że płatki są pokryte kutnerem,takim
jak na rzepach przylepcach.Mucha wsadziła ssawkę pomiedzy płatek a słupek
i nie mogła wyjąć.Zaraz napadła ją osa.
Obejrzałem inne kwiaty,były tam szczątki owadów.Po co jej owady,
czy ona je trawi jak rosiczka?
Nasienników nie ma,czyli nie ma fachowca co zapyli i ucieknie.
Mirzan

2. Data: 2004-08-25 16:44:48

Temat: Re: Roślina kłusownik
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzanb" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
| Mam pnącą trojeść której nazwy dotychczas nie ustaliłem.

Poprawka - której nazwy nikt dotychczas nie ustalił - wrzuciłam link do
fotki w parę miejsc i klapa. Ostatnia nadzieja w Ewie:-)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-08-25 18:40:37

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poprawka - której nazwy nikt dotychczas nie ustalił - wrzuciłam link do
> fotki w parę miejsc i klapa. Ostatnia nadzieja w Ewie:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ewie już dokuczałem moimi zagadkami,spać po nocach nie może,
Martwi się czy nie znajdę jakiegoś nowego zielska.Dziś trojeść
obijała się,żadnej muchy nie złapała.
Mirzan

4. Data: 2004-08-27 06:54:32

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in news:3062.00000454.412cdd24
@newsgate.onet.pl:

> Ewie już dokuczałem moimi zagadkami,spać po nocach nie może,
> Martwi się czy nie znajdę jakiegoś nowego zielska.Dziś trojeść
> obijała się,żadnej muchy nie złapała.

Basiu, ogladalam to zdjecie i mi to w ogole srednio pasuje na te
rodzine. Nie ten typ kwiatostanu, nie do konca taka budowa kwiatu
(zwlaszcza to). Musialabym zywe zobaczyc, ale tez nie jestem pewna, czy
by to cos dalo :-)
Mirek ma takie cudaki, ze ja przy nich wysiadam :-)
Jedno takie, co to dostalam od niego, takie w ciapki, to juz dwa razy mi
sie snilo :-)
Pozdrowienia -Ewa Sz.

5. Data: 2004-08-27 07:53:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> [...]
| by to cos dalo :-)
| Mirek ma takie cudaki, ze ja przy nich wysiadam :-)

Ślicznie, to mnie to będzie prześladować:-( Nie, że ładne, ale że nazwy nie
znam.
Na litość, czy żaden z uczonych nie potrafi tego rozpoznać? Wszyscy na
urlopach?

Pozdrawiam, Basia.

Storczyk
Przydomowe oczyszczalnie ścieków, ochrona środowiska
Nawozy w tubie kartonowej
Nawozy w tubie kartonowej
Perukowiec - usychające liście