Funkie - skleroza

1. Data: 2004-08-25 16:51:35

Temat: Funkie - skleroza
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że paru osobom obiecywałam funkię 'Aureomarginata', niestety nie
zapisałam komu. Czy właściwe osoby zechciałyby się przypomnieć? Akurat pora
na kopanie;-)

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2004-08-25 18:47:13

Temat: Re: Funkie - skleroza
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że paru osobom obiecywałam funkię 'Aureomarginata', niestety nie
> zapisałam komu. Czy właściwe osoby zechciałyby się przypomnieć? Akurat
> [...]

Myślę że nie muszę Ci się przypominać Basiu, choć zastanawiam się czy
mam taką funkię ... Opisz mi z grubsza jak ona wygląda lub przyślij zdjęcie
na priv.
Zastanawiam się również czy i ja też powinnam się szykować do naszego
"spotkania", ale jeśli ten_ktoś nie pojedzie na marne będą moje wykopki :-(

Serdecznie Miłka

3. Data: 2004-08-26 13:07:42

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
coprawda nie zapisywałem się poprzednim razem,
ale korzystając z okazji ze zginęła lista
moze się załapię na jakąś sadzonkę :-)))))))
Pozdrawiam J walewski

4. Data: 2004-08-26 21:01:52

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witaj
> coprawda nie zapisywałem się poprzednim razem,
> ale korzystając z okazji ze zginęła lista
> moze się załapię na jakąś sadzonkę :-)))))))
> Pozdrawiam J walewski

Jacku, ja też będę dzielić moje funkie, to zapraszam Cię i do pomocy ...
;-)
Pamiętasz adres, ulica Łanowa 4 w Dyminach, uliczka między weterynarią a
klubem jeździeckim ;-)

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-08-27 09:36:02

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj mam wolne i cały ogród możemy przekopać
(;-)))))
Pozdrawiam Jacek
Ps . właśnie wróciłem z agrocentrum, nabyłem dwa Clematisy
"Barbara" i "Fujimusume"

6. Data: 2004-08-27 15:44:27

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzisiaj mam wolne i cały ogród możemy przekopać
> (;-)))))
> Pozdrawiam Jacek
> Ps . właśnie wróciłem z agrocentrum, nabyłem dwa Clematisy
> "Barbara" i "Fujimusume"

No tośmy się minęli ... bo ja dziś w pracy ... :-(
A co do powojników to dal mnie the best jest 'Madame de Coultre', kwiaty
olbrzymie, białe i robią wrażenie :-)

Serdecznie Miłka

Roślina kłusownik
Storczyk
Przydomowe oczyszczalnie ścieków, ochrona środowiska
Nawozy w tubie kartonowej
Nawozy w tubie kartonowej