Nevada

1. Data: 2004-08-25 18:44:29

Temat: Nevada
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesienią przypadkowo trafiła do mnie róża Nevada.
Nie żebym jej nie chciała:)
Długo zastanawiałam się gdzie ją posadzić, w końcu po raz
kolejny z narażeniem życia i zdrowia przesadziłam Sympathie
i Nevada znalazła się w centralnym punkcie ogrodu. Już
oczyma wyobraźni widziałam krzew obsypany białym, drobnym
kwieciem:-)
Przeżyła o dziwo zimę, troszkę podrosła i zakwitła.
Na wściekle rózowo - odblaskowy kolor.
Nie powiem, ładna jest i pięknie pachnie. Tylko dlaczego nie
jest biała???

Piętnuję szkółki, które nie wiedzą co sprzedają:-(
I to za taką kasę:-(
Niech im krety przeryją a mszyce zeżreją:-(

Pozdrawiam
Marta

2. Data: 2004-08-25 18:57:50

Temat: Re: Nevada
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesienią przypadkowo trafiła do mnie róża Nevada.
> Nie żebym jej nie chciała:)
(..)
> Już oczyma wyobraźni widziałam krzew obsypany białym, drobnym
> kwieciem:-)
> Przeżyła o dziwo zimę, troszkę podrosła i zakwitła.
> Na wściekle rózowo - odblaskowy kolor. (..)

Chyba bym się załamała :-(.

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2004-08-25 19:27:51

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeżyła o dziwo zimę, troszkę podrosła i zakwitła.
> Na wściekle rózowo - odblaskowy kolor.

> Pozdrawiam
> Marta

Ale nie podpalaj jeszcze póki jej nie zobaczę lub wstrzymaj łopaty ;-)

Serdecznie Miłka

4. Data: 2004-08-25 19:30:28

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg napisał:

> Chyba bym się załamała :-(.

Aż tak to nie, najwyżej będę obcinać rudbekie:-)
Rozumiem, że się cieszysz iż nie udało się ukorzenić:-)

Tylko się zastanawiam co to jest:-(

Już jakiś czas temu mi się wydawało, ze liscie są zbyt duże,
no ale nie mam gdzie porównać:-( Jednak zdjecie to nie to samo.

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2004-08-25 19:33:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Ale nie podpalaj jeszcze póki jej nie zobaczę lub wstrzymaj łopaty ;-)

:-)))
On brzydka nie jest, wręcz bardzo ładna, półpełna.
I przyjemnie pachnie:-)

Po drugiej stronie "ścieżki' rośnie wściekle żółta Landora,
na szczęcie sarny posiliły sie jej kwiatami:-)
Aż taka wrażliwa nie jestem, ale to zestawienie, sama
rozumiesz:-)

Pozdrawiam
Marta ostrząca szpadel:-)

6. Data: 2004-08-25 19:43:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-08-25 19:46:54

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aż tak to nie, najwyżej będę obcinać rudbekie:-)
> Rozumiem, że się cieszysz iż nie udało się ukorzenić:-)

No wiesz, ja chciałabym jednak białą. Żółtych i różowych mam dość. Zresztą
ta prawdziwa 'Nevada' jest w dalszym ciągu nr 1 na mojej liście
poszukiwanych róż.

> Tylko się zastanawiam co to jest:-(
>
> Już jakiś czas temu mi się wydawało, ze liscie są zbyt duże,
> no ale nie mam gdzie porównać:-( Jednak zdjecie to nie to samo.

Myślę, że będą trudności z ustaleniem co zacz. Ale próbuj.

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2004-08-25 19:55:22

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> [...]
> i widzac naocznie kompletowanie zamowienia
> juz wtedy mialem watpliwosci
> czy dostaje te wyszczegolnione i wydrukowane na kartce

Tadeusz, ja absolutnie do Ciebie nie mam pretensji, na niej
wisiała nawet kartka z nazwą odmiany.

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2004-08-25 19:57:48

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz, ja chciałabym jednak białą. Żółtych i różowych mam dość. Zresztą
> ta prawdziwa 'Nevada' jest w dalszym ciągu nr 1 na mojej liście
> poszukiwanych róż.

Ja to rozumiem.
Ale nie martw się, odkryłam nowe źródełko:-)

> Myślę, że będą trudności z ustaleniem co zacz. Ale próbuj.

Będę próbować, najwyżej zrobię zdjęcie, opiszę i wyślę
mailem do szkółki:-)

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2004-08-25 20:13:35