milin

1. Data: 2004-08-25 18:46:24

Temat: milin
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakwitł u mnie milin .Miał być żółty,okazało się,że jest
brzoswiniowy,gardziel czerwona,w paski.Nie wiem skąd taki
trafił do mnie. Czy ktoś zna taką odmianę?
Mirzan

2. Data: 2004-08-26 06:31:48

Temat: Re: milin
Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirzan napisał:
>    Zakwitł u mnie milin .Miał być żółty,okazało się,że jest
>  brzoswiniowy,gardziel czerwona,w paski.Nie wiem skąd taki
>  trafił do mnie. Czy ktoś zna taką odmianę?

Nie znam, ale przy okazji pytanie - jak duży urósł, zanim zakwitł?
Pytam, bo jestem ciekaw, kiedy zakwitnąć może mój - kupiony
w markecie tej wiosny, mała sadzonka 30cm.
Obecnie ma około metra.

Pozdrawiam calvi

3. Data: 2004-08-26 07:29:00

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik calvi napisał:
> Nie znam, ale przy okazji pytanie - jak duży urósł, zanim zakwitł?
> Pytam, bo jestem ciekaw, kiedy zakwitnąć może mój - kupiony
> w markecie tej wiosny, mała sadzonka 30cm.
> Obecnie ma około metra.

Witaj,

Jak kupowalam swojego, to Pan powiedzial , ze zakwitnie po 6 latach.
I tak zakwitł :) Był baaaardzo duży.
Kwitnie tylko na starych pędach, więc trzeba brać to pod uwagę w razie
przycinania .

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

4. Data: 2004-08-26 13:39:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pytam, bo jestem ciekaw, kiedy zakwitnąć może mój - kupiony
> w markecie tej wiosny, mała sadzonka 30cm.

Myślę,że w ciągu 2 lat powinien zakwitnąć.Mój rośnie trzeci rok
na nieosłoniętym terenie,kwitnie drugi raz.Posadziłem przy zgiętym
w pałąk pręcie zbrojeniowym,ma ponad 1,5m wzrostu ,krzak jest gęsty.
Nie zmarzł ani trochę,bez okrywania.
Mnoży się z sadzonek pędowych ukorzenionych,ale lepiej z kawałków
korzenia,grubszych niż ołowek,kilka cm długości.Czym grubszy korzeń,
sadzonkabędzie mocniejsza.
Mirzan

5. Data: 2004-08-26 20:18:57

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirzan napisał:
>    Myślę,że w ciągu 2 lat powinien zakwitnąć.

Dzięki wszystkim za informacje.

A mi podoba się najbardziej (jedyny jakiego widziałem na własne oczy)
milin o zwykłych, pomomarańczowatych kwiatkach:)

Pozdrawiam calvi

Nevada
Płazy i owady z mojego ogrodu
Funkie - skleroza