Bank nasion

1. Data: 2004-08-27 06:26:59

Temat: Bank nasion
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem w archiwum informacje ,jak to działało? Czy da się
zorganizować na nowo?Od lat ten system działa w tow.liliarskich
może warto go przywrócić w grupie?
Mirzan

2. Data: 2004-08-28 08:18:32

Temat: Re: Bank nasion
Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy da się
> zorganizować na nowo?
mam nadzieje ze da sie

> może warto go przywrócić w grupie?
> Mirzan
>
> --
Z calego serca poparlbym taki projekt:)
Pozdrawiam adrian

3. Data: 2004-08-28 17:50:37

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z calego serca poparlbym taki projekt:)
> Pozdrawiam adrian

Jak widać entuzjazm umiarkowany,chyba nic z tego nie wyjdzie.
A to jest najtańszy sposób na zdobycie ciekawych roślin.
Mirzan

4. Data: 2004-08-28 18:31:56

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Jak widać entuzjazm umiarkowany,chyba nic z tego nie wyjdzie.
>  A to jest najtańszy sposób na zdobycie ciekawych roślin.

Tez jestem bardzo za.
:-) Krystyna

5. Data: 2004-08-28 19:38:46

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widać entuzjazm umiarkowany,chyba nic z tego nie wyjdzie.
> A to jest najtańszy sposób na zdobycie ciekawych roślin.
> Mirzan

A na jakiej zasadzie to będzie działać ... ???

Serdecznie Miłka

6. Data: 2004-08-28 20:14:23

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Serdecznie Miłka

W liliarskim towarzystwie działa to bardzo prosto.Pakuję np. 20
paczuszek z nasionami,policzone,opisane.Wysyłam do osoby prowadzącej,
tak robią wszyscy dawcy.Po sporządzeniu i rozesłaniu spisu,zamawiamy
co nam się podoba.Jeśli zamawiam więcej niż dałem,płacę małą opłatę
za każdą porcję.Można posłać trochę znaczków aby bankier nie poszedł
z torbami.Potrzebny tylko ochotnik do prowadzenia tego banku.
Ja nie mogę,bo handluję co nieco,byłaby to podejrzana zbieżność
interesów.
Mirzan

7. Data: 2004-08-28 20:35:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>z torbami.Potrzebny tylko ochotnik do prowadzenia tego banku.
>Ja nie mogę,bo handluję co nieco,byłaby to podejrzana zbieżność
:)))))
mozna mysle zrobic to znacznie prosciej
powiesic gdzies na stronie
co kto ma i ludzie dogadywaliby sie na priv
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

8. Data: 2004-08-28 20:45:47

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozna mysle zrobic to znacznie prosciej
> powiesic gdzies na stronie
> co kto ma  i ludzie dogadywaliby sie na priv
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami

Skutek byłby taki,że wysyłałbym nasiona do 20 osób,i otrzymywał
20 przesyłek.Z roślinami tak się nie da,ale z nasinami to najlepszy
sposób.W liliach dziala od wielu lat.W taki też sposób dostaję nasiona
z Anglii.Co wcale nie przeszkadza wymianie bez żadnego banku.
Mirzan

9. Data: 2004-08-28 20:56:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

sposób.W liliach dziala od wielu lat.W taki też sposób dostaję nasiona
z Anglii.Co wcale nie przeszkadza wymianie bez żadnego banku.
:))))
no ale liliarze to mnieje wiecej ta sama grupa roslin
tu za duza rozpietosc mozliwosci
ja moglbym wrzucic do nasiona traw
a nie kazdego trawy rajcuja
:)

10. Data: 2004-08-29 10:24:18

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> mozna mysle zrobic to znacznie prosciej
> powiesic gdzies na stronie
> co kto ma i ludzie dogadywaliby sie na priv

To w takim razie ja mam spore ilości nasion wielosiła błekitnego który
właśnie się "wysypuje". Czy coś z tych nasion wzejdzie, ma wyśmienite
warunki, jest mocny i wyrosnięty. Może ktoś by potrzebował ???

Serdecznie Miłka

Re: jakie ryby w zimnym oczku wodnym
hortensje
test