trawnik - posiałem i wschodz,i ale jest jeden problem

1. Data: 2004-08-27 07:13:25

Temat: trawnik - posiałem i wschodz,i ale jest jeden problem
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiałem tydzień temu i już widać trawę! Ma ok. 4 cm i są to bardzo cienkie
źdźbła. Niestety szybciej niż trawa wyrósł perz. Rzadko kilka - kilkanaście
sztuk na całym trawniku. Wcześniej było on dokładnie odchwaszczany, ale
widać za mało dokładnie. Co teraz zrobić? Wykopanie nie wchodzi w grę bo
znając żywotność tej zarazy mam szansę na rozkopanie trawnika na 50 cm
wokół. Jakiś czas temu była dyskusja na temat selektywnego zastosowania
randapu - smarowanie pędzlem czy coś w tym rodzaju. Czy polecacie tę metodę
i jak to w praktyce zrobić?

Robert

2. Data: 2004-08-27 07:59:05

Od: "Piotr Kalinowski" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> Posiałem tydzień temu i już widać trawę! Ma ok. 4 cm i są to bardzo
cienkie
> źdźbła. Niestety szybciej niż trawa wyrósł perz.

Perz to też trawa.
Jak urośnie trawa to perz zniknie

Piotr Kalinowski

3. Data: 2004-08-27 08:12:11

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cgmpqb$svq$1@nemesis.news.tpi.pl Piotr Kalinowski

> Perz to też trawa.
> Jak urośnie trawa to perz zniknie

Hejka. Od samego urośnięcia trawy perz nie zniknie. :-( Natomiast
zniknie, jak zacznie się kosić trawniczek dwa razy w tygodniu. :-)
Pozdrawiam kosząco Ja...cki

4. Data: 2004-08-27 08:44:15

Od: "Piotr Kalinowski" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:cgmpqb$svq$1@nemesis.news.tpi.pl Piotr Kalinowski

> Hejka. Od samego urośnięcia trawy perz nie zniknie. :-( Natomiast
> zniknie, jak zacznie się kosić trawniczek dwa razy w tygodniu. :-)

Zniknie ... w trawie

5. Data: 2004-08-27 09:07:19

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cgms9r$ja$1@atlantis.news.tpi.pl Piotr Kalinowski

> Zniknie ... w trawie

Hejka. Skoro trawa znika w trawie, to obawiam się, że w ten sposób
może zniknąć cały trawniczek. ;-)
Pozdrawiam anihilacyjnie Ja...cki

6. Data: 2004-08-27 10:17:32

Od: Niedźwiecki Edgar <m...@l...removeit.de> szukaj wiadomości tego autora

rpm napisał(a):
> [...]
> randapu - smarowanie pędzlem czy coś w tym rodzaju. Czy polecacie tę metodę

Preparatem Starane

7. Data: 2004-08-27 10:49:31

Od: "Piotr Kalinowski" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedźwiecki Edgar" <m...@l...removeit.de> napisał w
wiadomości news:cgn1od$1bp$1@81.210.89.60...

> Preparatem Starane

Starane nie służy do zwalczania perzu i może bardzo zaszkodzić młodej
trawie.

Piotr Kalinowski

8. Data: 2004-08-27 10:55:58

Od: Niedźwiecki Edgar <m...@l...removeit.de> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kalinowski napisał(a):

> Starane nie służy do zwalczania perzu i może bardzo zaszkodzić młodej
> trawie.
> --
> Pozdrawiam
> Piotr Kalinowski

Sorry pop.....
oczywiście Fusilade Forte 150
z tej samej firmy.
Tylko mocniej rozcieńczony.
Moja "wimbledonka" przeżyła.
Jeszcze raz sorki za pomyłkę.

Edek

9. Data: 2004-08-27 10:58:50

Od: Niedźwiecki Edgar <m...@l...removeit.de> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry pop.....
> [...]
Tylko bardzo ostrożnie, najlepiej wyprobowac na boku i odczekać.
Pryskamy i ile to możliwe miejscowo.

Edzio

10. Data: 2004-08-27 12:18:20

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cgn461$91e$2@81.210.89.60 Niedźwiecki Edgar
<m...@l...removeit.de> napisał(a):

> Tylko bardzo ostrożnie, najlepiej wyprobowac na boku i odczekać.
> Pryskamy i ile to możliwe miejscowo.
>
> Edzio

Hejka. Masz jeszcze w zanadrzu więcej takich rewelacji, Edziu? <
lol >
Pozdrawiam szokowo Ja...cki

Bank nasion
Re: jakie ryby w zimnym oczku wodnym