Rozsadzanie Juki

1. Data: 2004-08-27 09:11:36

Temat: Rozsadzanie Juki
Od: Jo Joro <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stara 2-metrowa Yucca wypuściła odrosty i teraz obok głównego pnia mam
jeszcze 2 małe roślinki.
Czy mogę je jakoś rozsadzić w bezpieczny sposób?
Boję się uszkodzić korzeni a chciałbym te roślinki jednak rozdzielić.
Młode Juki nie mają jeszcze widocznego pnia - może zaczekać z
rozsadzeniem do przyszłego roku?
Pozdrawiam
Arek

2. Data: 2004-08-27 11:16:03

Temat: Re: Rozsadzanie Juki
Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej zaczekac do wiosny. Jukka latwo sie ukorzenia w wodzie, zarowno
pedy wierzcholkowe jak i kawalki zdrewniale bez lisci. Trzeba czekac
miesiac do dwoch na korzenie.
pozdrawiam
Antoni Konitz

Jo Joro wrote:

> [...]
> Boję się uszkodzić korzeni a chciałbym te roślinki jednak rozdzielić.
> Młode Juki nie mają jeszcze widocznego pnia - może zaczekać z

trawnik - posiałem i wschodz,i ale jest jeden problem
Bank nasion
Re: jakie ryby w zimnym oczku wodnym
hortensje
test