Stemona, 'Mandarin' i inne...

1. Data: 2004-08-27 09:41:41

Temat: Stemona, 'Mandarin' i inne...
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkich niecierpliwie oczekujących informuję, że wyślę paczki na początku
przyszłego tygodnia. Mam nadzieję, że chociaż w niedzielę (uwolniona od
fachowców), znajdę chwilę, żeby to wszystko popakować :-).

Z pozdrowieniami, Maria

2. Data: 2004-08-30 21:19:33

Temat: Re: Stemona, 'Mandarin' i inne...
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkich niecierpliwie oczekujących informuję, że wyślę paczki na
początku
> przyszłego tygodnia.

Za wyjątkiem paczki z lilią do Anny Kwiecińskiej, bo nie mam adresu :-(.

Z pozdrowieniami, Maria

Pnącza silnie rosnące.
Rozsadzanie Juki
trawnik - posiałem i wschodz,i ale jest jeden problem
Bank nasion
Re: jakie ryby w zimnym oczku wodnym