hortensja pnaca

1. Data: 2004-08-27 12:19:21

Temat: hortensja pnaca
Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakwitła w tym roku, po raz pierwszy,
hortensja pnąca.
Ale czemu to co jest w środku kwiatka jest cały czas zielonej.
Wydaje mi się, że widziałam w zeszłym roku kwitnącą hortensję pnącą u
znajomych
i miała drobne kwiatki w środku białe.
A jak u Was kwitną te hortensje.
Moją można obejrzeć w galerii, którą właśnie też założyłam. :-)
http://fotogalerie/galeria/galeria_krycha

pozdrawiam Krycha

2. Data: 2004-08-27 12:21:40

Temat: Re: hortensja pnaca
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> [...]
> i miała drobne kwiatki w środku białe.
> A jak u Was kwitną te hortensje.
> Moją można obejrzeć w galerii, którą właśnie też założyłam. :-)

The requested URL /galeria/galeria_krycha was not found on
this server :-(

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2004-08-27 12:56:47

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> Zakwitła w tym roku, po raz pierwszy,
> hortensja pnąca.
A ile lat się zbierała do tego wyczynu?
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2004-08-27 13:02:39

Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> The requested URL /galeria/galeria_krycha was not found on
> this server :-(

prawidłowy adres to:
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krycha

przepraszam za błąd

Krycha

5. Data: 2004-08-27 18:01:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dałoby się te zdjęcia jakoś powiększyć? Ta "byc może gipsówka" mnie
zaintrygowała. Jaszczurka - rewelacja:-))))))

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2004-08-28 16:11:01

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> A dałoby się te zdjęcia jakoś powiększyć? Ta "byc może gipsówka" mnie
> zaintrygowała. Jaszczurka - rewelacja:-))))))

Wystarczy kliknąć ikonkę "r. oryginalny" po lewej stronie podpisu.
Chociaż wtedy troszkę dłużej się ogląda.

Krycha- śliczny powojnik. Będziesz próbowała może go rozmnażać? Chętnie
odkupiłabym sadzonkę. A może te kudłate to nasiona? Da się rozmnażać
powojniki z nasion??

> Pozdrawiam, Basia.

Pozdrawiam
Anna I.
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

7. Data: 2004-08-28 16:52:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w wiadomości

| Wystarczy kliknąć ikonkę "r. oryginalny" po lewej stronie podpisu.
| Chociaż wtedy troszkę dłużej się ogląda.

Próbowałam, nie zadziałało.

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-08-28 17:09:38

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Próbowałam, nie zadziałało.

O, no to jestem zdiwiona. Mi działa bez problemu :O

> Pozdrawiam, Basia.
Anna I.

9. Data: 2004-08-28 17:45:52

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krycha- śliczny powojnik. Będziesz próbowała może go rozmnażać? Chętnie
> odkupiłabym sadzonkę. A może te kudłate to nasiona? Da się rozmnażać
> powojniki z nasion??

To jest Clematis tangutica.Mnoży się doskonale z nasion.Siany
w tym roku,kwitnie w następnym.Inne botaniczne też tak łatwo
mnożą się.I są łatwiejsze w uprawie od wielkokwiatowych.
Mirzan

10. Data: 2004-08-28 18:09:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f1bngc.e1f.ln@dns.zkz.com.pl krycha
<k...@o...poczta.pl> napisał(a):

> prawidłowy adres to:
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krycha

Hejka. Krysiu, wygląda na to, że orzechowi jest dobrze u Ciebie.
:-)
Pozdrawiam aklimatyzacyjnie Ja...cki

głupie (?) pytanie
Gardenia - wszystko co macie : ziemia, podlewanie, oswietlenie, przesadzanie, usychanie
Stemona, 'Mandarin' i inne...
Pnącza silnie rosnące.
Rozsadzanie Juki