drzewo truskawkowe

1. Data: 2004-08-27 17:04:24

Temat: drzewo truskawkowe
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam mala sadzonke Arbutus unedo. Czy mozliwa jest uprawa w gruncie
w naszym klimacie. Czy Ktos probowal uprawy, bardzo prosze o pomoc
Pozdrawiam Krystyna

2. Data: 2004-08-27 18:18:21

Temat: Re: drzewo truskawkowe
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostalam mala sadzonke Arbutus unedo. Czy mozliwa jest uprawa w gruncie
> w naszym klimacie. Czy Ktos probowal uprawy, bardzo prosze o pomoc
> Pozdrawiam Krystyna

Przez parę lat miałem w doniczce ,a na zimę chowałem do namiotu.
Zginął z powodu zasuszenia.W tym roku wsadziłem od razu do ziemi,
na zimę nie będzie okrywany.
Mirzan

3. Data: 2004-08-29 07:23:47

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>     Przez parę lat miałem w doniczce ,a na zimę chowałem do namiotu.
>  Zginął z powodu zasuszenia.W tym roku wsadziłem od razu do ziemi,
>  na zimę nie będzie okrywany.

U mnie troche inny klimat. Sprobuje przez 2-3 lata w doniczce.
Dziekuje za informacje.
Pozdrawiam Krystyna

swierk pospolity Waldbrun
Poszukuję ....