Rozmnażanie wegetatywne Thuji szmaragdowej?

1. Data: 2004-08-28 16:58:18

Temat: Rozmnażanie wegetatywne Thuji szmaragdowej?
Od: "Mariusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Możecie mi dokładnie opisać w jaki rozmnaża się Thuje szmaragdowe
wegetatywnie.Wiem że to polega na sadzonkowaniu, ale mi się rozchodzi o cały
przebieg rozmnażania, czyli np. tu sadonkę ucinamy, następnie zamaczamy ją
w ukorzeniaczu, następnie na 2 tyg umieszczamy ją w wodzie itp. Bardzo
proszę o poradę.

2. Data: 2004-08-28 18:09:29

Temat: Re: Rozmnażanie wegetatywne Thuji szmaragdowej?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w ukorzeniaczu, następnie na 2 tyg umieszczamy ją w wodzie itp. Bardzo

Gałązkę odrywasz z piętką.Ostrym nożem wyrównujesz piętkę,usuwasz
nadmiar igieł.Opudruj suchym ukorzeniaczem,wsadź do piachu z małym
dodatkiem torfu.Piach w doniczce,doniczka zakopana w ziemi,w lekkim
cieniu.Przykryj sadzonkę obciętą butelką,podlewaj umiarkowanie.
Wiosną będą korzenie.To samo dotyczy skrzynki sadzonek,ale przykryj
włókniną.
Mirzan

Kiedy przycinać winogrono?
CENTRUM OGRODNICZE