Czy ktoś tu jeszcze gotuje?

1. Data: 2020-04-03 13:51:44

Temat: Czy ktoś tu jeszcze gotuje?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czas macie, zapasy macie...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-04-03 14:46:45

Temat: Re: Czy ktoś tu jeszcze gotuje?
Od: Stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-04-03 o 13:51, XL pisze:
> Czas macie, zapasy macie...

ja sobie dzisiaj rano zawinszowałem bułeczki pszenno-owsiane (na żytnim
zakwasie), wczoraj zrobione kiełbasy, biała sobie dojrzewa:)
a porqueta też dojrzewa, w środę, czwartek pójdzie do pieca :)
pozdr
Stefan

Avast.

3. Data: 2020-04-03 16:48:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan <s...@w...pl> wrote:

> ja sobie dzisiaj rano zawinszowałem bułeczki pszenno-owsiane (na żytnim
> zakwasie), wczoraj zrobione kiełbasy, biała sobie dojrzewa:)
> a porqueta też dojrzewa, w środę, czwartek pójdzie do pieca :)

W tym roku jakoś nie wędzę, serów dojrzewających nie robię - w styczniu
zjadaliśmy poświąteczne resztki. W lutym się pochorowałam i
rekonwalescencja wykluczyła wysiłek. No, a marzec minął na koronawirusowej
psychozie ;-) Po świetach się znowu biorę do poważnej roboty, bo z
siedzenia i patrzenia mało jest dobrego jedzenia :-))
Ta porquetta... U mnie po polsku, po prostu boczek rolowany piekę, taki na
czosnkowo, paprykowo-pieprznie, ostro :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-04-03 19:43:13

Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2020 o 14:46, Stefan pisze:

> [...]
> zakwasie), wczoraj zrobione kiełbasy, biała sobie dojrzewa:)
> a porqueta też dojrzewa, w środę, czwartek pójdzie do pieca :)

A ja raz na ludowo - pazibroda i żeberka :)
Do tego czerwone wino z Biedronki, takie z pięciolitrowego gąsiorka:)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

5. Data: 2020-04-04 11:36:05

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Friday, April 3, 2020 at 7:43:15 PM UTC+2, Wiesiaczek wrote:

> A ja raz na ludowo - pazibroda i żeberka :)
> Do tego czerwone wino z Biedronki, takie z pięciolitrowego gąsiorka:)

> [...]

wódka szpek i czosnek

6. Data: 2020-04-04 15:13:11

Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2020 o 11:36, d...@g...com pisze:

> wódka szpek i czosnek

Koneserzy walą bimber a nie żadną monopolową!

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi - kwarantanna)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

czemu tu pusto
Tak nas trują!