Tak nas trują!

1. Data: 2020-01-22 21:39:01

Temat: Tak nas trują!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw rakotworczy Roundup używany do natychmiastowego ,,dojrzewania"
(czyt. powodowania rownoczesnego zasychania gryki aby móc ją zebrac w
dogodnym terminie i od razu wymłócić).
Teraz - PLASTIKOWE WORECZKI DO GOTOWANIA.

https://pl.sputniknews.com/polska/2020012211696512-n
a-glifosacie-sie-nie-skonczylo-kolejne-skazenie-kasz
y-gryczanej-sputnik/?fbclid=IwAR0RCsXj8nWe62ByuEstbc
6pSAV8BA3gnZItRxsqLj83_9kq_0XFP8-HjBY

W artykule mowa o plastikowych woreczkach do gotowania kasz, ryżu itd,
które wydzielają toksyczne substancje.
Od początku pojawienia się tak pakowanych produktów miałam do tego
,,woreczkowego" cudu obiekcje pod kątem ww. substancji - gotowanie plastiku
razem z jedzeniem wcale mi się nie podobało. Może ze dwa razy w ciągu tego
czasu użyłam czegoś takiego. Ale znam mnóstwo osob, które stale uzywają
tego paskudztwa! - w tym niestety także moje dorosłe dzieci, które moje
ostrzeżenia traktowały z uśmieszkiem wyższości nowego nad starym - no bo
,,po co sobie komplikować zycie" tradycyjnym gotowaniem :-(
Dodam, że choć zawsze tak ostrożna we wszystkim, to jednak nie ustrzegłam
się kulinarnych zagrożeń i od ...stu lat parzę herbatę ekspresową, bo
wygodniej. No i teraz mówi się o plastiku w tych torebkach! A przecież gdy
tylko pojawiły się te zgrzewane torebeczki herbaty, już nie składane i bez
sznureczka, od razu przemknęło mi przez głowę, że ten papier przecież musi
zawierać plastik, aby możliwe było tworzenie zgrzewu!
No i jakoś porzuciłam tę myśl na rzecz wygodnictwa. Ot, głupota ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-01-25 11:22:32

Temat: Re: Tak nas trują!
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.01.2020 o 21:39, XL pisze:
> [...]
> zawierać plastik, aby możliwe było tworzenie zgrzewu!
> No i jakoś porzuciłam tę myśl na rzecz wygodnictwa. Ot, głupota ?

Pomyśleć że jeszcze jakieś 20-30 lat temu kasza gryczane była
reklamowana jako jeden z najzdrowszych produktów żywnościowych. Nie
wymagała nawozów i środków ochrony roślin. Trzeba by chyba rozliczyć
tego Wałęsę z obietnic - obiecywał Japonię a "wywalczył" i
"uszczęśliwił" Polaków  Ameryką.

3. Data: 2020-01-26 13:59:59

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> [...]
> nie-skonczylo-kolejne-skazenie-kaszy-gryczanej-sputn
ik/?fbclid=IwAR0R
> CsXj8nWe62ByuEstbc6pSAV8BA3gnZItRxsqLj83_9kq_0XFP8-H

Żądana strona nie istnieje

Moze jakies tiny zeby nie łamac linków?

Z tego co czytałem, np Sonko twierdzi ze w ich woreczkach nie ma BPA.
Nie wiem jak inne firmy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

4. Data: 2020-02-13 17:09:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://tiny.pl/tsjth

> Z tego co czytałem, np Sonko twierdzi ze w ich woreczkach nie ma BPA.
> Nie wiem jak inne firmy.

W woreczkach może i nie ma BPA, ale plastik to plastik - składu nie
razbieriosz, bo plastik zawsze jakieś trutki zawiera, nie te, to inne. A
czy w w ich kaszy nie ma glifosatu z Roundup'u - tego nie napiszą.

Bóg nam dał rozum, to korzystajmy - plastik plus gotowanie(pieczenie) równa
się kłopoty na własne życzenie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-02-17 11:02:14

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.02.2020 um 17:09 schrieb XL:

> [...]
> czy w w ich kaszy nie ma glifosatu z Roundup'u - tego nie napiszą.
>
> Bóg nam dał rozum, to korzystajmy - plastik plus gotowanie(pieczenie) równa

Ryżu i kasz w woreczkach nie uznaję od zawsze. Drogie i tylko można się
poparzyć. Mimo to strułem się ostatnio kaszą gryczaną z Polski, z
pobytem w szpitalu i 3 dni na kroplówce włącznie. Zawierała mykotoksyny.
Jakoś ostatnio nie mam apetytu na kaszę...

Waldek

6. Data: 2020-02-17 21:11:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.02.2020 o 11:02, Waldemar pisze:

> Ryżu i kasz w woreczkach nie uznaję od zawsze.

Podobnie ja. Zastanawiam się, skąd właściwie ich popularność. Ani to się
szybciej, ani lepiej nie gotuje - potrafi zrobić się papka z kaszy czy
ryżu, bo trudniej kontrolować stopień ugotowania. A w dodatku narzucona
jest ilość - wielokrotność woreczka.  Zdarzyło mi się skorzystać parę
razy, w czasach już bardzo odległych i nie ciągnie mnie do tego
rozwiązania w ogóle.

Ewa

Czy buraki zdążą się jeszcze zakisić
robot planetarny kenwood