Czy ktoś wie coś o podstawówkach na Mokotowie?

Data: 2003-09-02 15:56:55
Temat: Czy ktoś wie coś o podstawówkach na Mokotowie?
Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

Za rok moja córka pójdzie do podstawówki (to niemożliwe, jak ten czas...). I
w związku z tym pytanie do Was: czy wiecie coś dobrego lub złego o którejś
następujących szkół:

- Sz.Pod. 119, ul. Pułku Baszta 3;
- Sz.Pod. 46, ul. Wałbrzyska 5;
- Sz.Pod. 307, Barcelońska 8;
- Sz. Pod. 107, Nowoursynowska 210;

- i o podstawówce na Wiktorskiej, której numeru niestety nie pamiętam.

Na wszystkie informacje czekam z niecierpliwością!