Czy leczyc zeby u 5-latka?

11. Data: 2000-02-08 14:00:01

Temat: Odp: Czy leczyc zeby u 5-latka?
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87mtbv$f4d$...@f...xnet.com...
news:389EC62A.E7B27E00@ars.com.pl...

> Przy minimalnej ilości węglowodanów?
> Tak - nie obserwuje się żadnych negatywnych objawów.

Ale sie zaobserwuje :))) za kilka lat

Basia
* * *
UIN : 20184084
http://www.kki.net.pl/bw
http://www.kki.net.pl/~milionerzy
* * *

12. Data: 2000-02-08 16:29:58

Temat: Tłuszcz w odpowiedniej diecie nie jest szkodliwy!
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@k...net.pl> wrote in message news:BjVn4.3017$34.124394@news.tpnet.pl...

> Ale sie zaobserwuje :))) za kilka lat

Dziewczyno - są ludzie którzy stosują Dietę Optymalną od 30 lat!
I nic złego się im nie dzieje, nie mają zawyżonych poziomów
cholesterolu, nie mają żadnych objawów miażdzycy czy nadciśnienia.

To zadziwiające, mi też w to trudno uwierzyć, ale to fakty...
Możesz oczywiście w nie wierzyć lub nie - to Twoja sprawa przeciez.
W każdym razie jak się nie znasz to staraj się nikogo nie straszyć.

Medycyna uczy oczywiście, że nadmiar tłuszczy jest szkodliwy - to fakt.
Ale ta teza jest prawdziwa przy cichym założeniu, że delikwent zjada
300g węglowodanów dziennie, tak jak to jest przyjmowane w tabelach.
Jak widać zupelnie inaczej zachowują się tłuszcze w organiźmie gdy
są praktycznie jedynym rodzajem energii bo węglowodanów i białek zjada
się zaledwie 0.8g/kg ciała czyli po 50-60g dziennie. Wtedy nie szkodzą
a wręcz przeciwnie - ludzie jedzący codziennie jajecznicę z pięciu
żółtek usmażona na smalcu lub boczku czują się świetnie i nie mają
żadnych problemów ze zdrowiem, nie przeziębiają się i są bardziej
odporni na różne choroby typu alergie, wrzody żołądka czy cukrzyca...
Dodatkowo wbrew Twojej i mojej intuicji nie są oni otyli!

Zainteresujcie się ta Dietą zamiast ja odrzucać na podstawie swoich
mocno ugruntowanych dogmatów żywieniowych - nie mówię, że dieta
ta jest dobra dla każdego - warto jednak wiedzieć jakie się ma opcje!

13. Data: 2000-02-09 02:16:33

Od: "Ketchup" <k...@k...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, gdzie znalesc info o diecie optymalnej , moglbys podeslac cos
wiecej?Jesli chodzi o rozyczke to nalezy zrobic najpierw badanie na poziom
przeciwcial. Jesli sie je ma (po rozyczce lub szczepieniu) nie trzeba sie
szczepic. Jesli sie nie jest odpornym (przeciwcial nie ma) to nalezy sie
zaszczepic. Uwaga: przechorowanie rozyczki nie oznacza posiadania
przeciwcial. Po zaszczepieniu nalezy odczekac min. 4-6 miesiecy, (moim
zdaniem co najmniej 6) i dopiero wtedy myslec o potomstwie.

Toksoplazmoza mozna sie zarazic przez kota, dokladniej jego odchody =
kontakt ze zwierzeciem domowym, lub zjedzenie zakazonego miesa (tatar!).
Podobno (?) 50% ludzi nosi w sobie tego pierwotniaka nie wiedzac o tym.
Zachorowanie na t. w pierwszych mies. ciazy jest bardzo grozne dla plodu.
Jesli dochodzi do czestych poronien, lub niemozliwosci zajscia w ciaze, tez
mozna / trzeba zrobic sobie bad. na obecnosc tego pierwotniaka.
Toksoplazmoze nalezy wyleczyc przed zajsciem w ciaze, gdyz grozi ona
powiklaniom (wady wrodz.).

Z badan nalezy wykonac wszystkie podstawowe, uzupelnic braki witamin,
przyjmowac kwas foliowy. HIV. Konieczne jest wyleczenie wszystkich zebow i
kontrola ginekologiczna (stopien czystosci p, cytologia), zalegle Rtg.

6 miesiecy przed ciaza nie nalezy przyjmowac lekow. O paleniu nie bede
wspominac.

Lekarzy, ktorzy WAS o tym nie poinformuja, na haslo "planowanie ciazy",
omijajcie z daleka. Jak rowniez tych ginekologow i lekarzy rodzinnych,
ktorzy przy kazdej wizycie nie badaja piersi... Ale to juz inna bajka....

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87pg9r$kdm$...@f...xnet.com...

14. Data: 2000-02-12 02:57:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ketchup <k...@k...univ.gda.pl> w artykule news:87sn4r$qpd$1@korweta.task.gda.pl
pisze...
> czesc, gdzie znalesc info o diecie optymalnej ,
> moglbys podeslac cos wiecej?

Kup sobie niedrogą książkę dra Kwaśniewskiego pt "Dieta Optymalna"
albo książkę kucharską - jest w niej obszerny wstęp wyjaśniający
dosyć szczegółowo zasady tej diety. Podobną dietę zaleca dr Atkins
z USA, również jego dieta składa się z minimu węglowodanów a maximum
tłuszczy i dodatkowo wzbogacona jest o kilka etapów odchudzających.

> Jesli chodzi o rozyczke to [....]

Jaką różyczkę? Kto tu coś o różycce pytał?

15. Data: 2000-02-20 12:21:36

Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8...@p...net...

> Kup sobie niedrogą książkę dra Kwaśniewskiego pt "Dieta Optymalna"
^^^^^^^
> albo książkę kucharską - jest w niej obszerny wstęp wyjaśniający

Niedroga - jak dla kogo. Okolo 40 zlotych. U mnie w szpitalu na stoisku z
tanimi ksiazkami. Schodzi podobno tak sobie - vilcacora i urynoterapia na
przyklad lepiej.

> dosyć szczegółowo zasady tej diety.

Co do diety - jak wczesniej obiecalem - nie wypowiadam sie :)

Pozdrawiam

Marek Bieniek

REWELACYJNE srodki przeciw luszczycy skory
Wózki inwlidzkie !!
Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III
USTALANIE OJCOWSTWA
Zawartosc apteczki pierwszej pomocy?