Czy mam szansę???

1. Data: 2000-10-29 19:15:54

Temat: Czy mam szansę???
Od: " " <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem rozwiedziona 43, nie miałam wielu szans na nowe życie,
spotkałam faceta który też lubi żeglować, ale nie wyszło, bardzo mi żal,
czy mam szansę? Kasa nie gra roli. CHyba jestem głupia gęś????
Pa EWa

1. Data: 2000-10-29 21:01:14

Temat: Re: Czy mam szansę???
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spotkałam faceta który też lubi żeglować, ale nie wyszło, bardzo mi żal,
> czy mam szansę? Kasa nie gra roli. CHyba jestem głupia gęś????

Hmmm.. ale o jaką szansę Ci chodzi bo to "kasa nie gra roli" rozbija
mi koncepcję o co może Ci chodzić.

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !!!
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę

1. Data: 2000-10-30 03:30:22

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote in message <6...@n...onet.pl>...
> [...]
>spotkałam faceta który też lubi żeglować, ale nie wyszło, bardzo mi żal,
>czy mam szansę? Kasa nie gra roli. CHyba jestem głupia gęś????

Kazdy ma szanse. Trzeba wyjsc do ludzi. Szansa bardzo rzadko przychodzi
sama.

jakub

1. Data: 2000-10-30 08:54:46

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote in message <6...@n...onet.pl>...
>Jestem rozwiedziona 43, nie miałam wielu szans na nowe życie,
>spotkałam faceta który też lubi żeglować, ale nie wyszło, bardzo mi żal,
>czy mam szansę?

Nie trac nadziei. Nie ustawiaj sie w pozycji jestem przegrana, nic juz mnie
nie czeka, zycie za mna.
Bo jesli tak zrobisz to faktycznie tak sie stanie. Zacznij siebie lubic.

>Kasa nie gra roli.

Sluchaj ja to jakos dziwnie odebralam. Przeciez nie chcesz miec utrzymanka
tylko partnera. Nie wytrzymalabym z mezczyzna, ktory wyciagalby reke po
pieniadze to takie upokarzajace dla obu stron. Rozumiem, ze chodzi Ci o to,
ze on nie musi zarabiac wiecej od Ciebie.

>CHyba jestem głupia gęś????

A to co znowu za glupota???? Ustaw sie w ogonku bo to ja jestem ges ;)
Dlatego, ze jestem otwarta, zyczliwa dla ludzi i nie umiem sie odwrocic
plecami...

Pozdrawiam,

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-10-31 07:43:17

Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem rozwiedziona 43, nie miałam wielu szans na nowe życie,
> spotkałam faceta który też lubi żeglować, ale nie wyszło, bardzo mi żal,
> czy mam szansę?

Twoje życie wciąż trwa... póki żyjesz zawsze jest szansa.

>Kasa nie gra roli.

Jeśli to znaczy to co mi się wydaje to masz bardzo zdrowe podejście :)

>CHyba jestem głupia gęś????

Gęsi nie dożywają 43 roku życia :)
Tym bardziej głupie ;)

r@v

--
Nie klikaj! Możesz dostawać SMS-y! http://rubikon.pl/rubikon/oferta/

1. Data: 2000-10-31 10:55:55

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Oct 2000 20:15:54 +0100,
=?iso-8859-2?Q?=22=20=22=20=3cewsierpu=40poczta.onet
.pl=3e?= wrote:

>Jestem rozwiedziona 43, nie miałam wielu szans na nowe życie,
>spotkałam faceta który też lubi żeglować, ale nie wyszło, bardzo mi żal,
>czy mam szansę? Kasa nie gra roli. CHyba jestem głupia gęś????

jako odpowiedz na temat listu podam Ci przyklad z grona moich
znajomych (juz go tu kiedys przytaczalem):

- kobieta, 46 lat, troje dzieci i dwie aborcje, dwa nieudane (bardzo)
malzenstwa za soba... najstarszy syn juz ma wlasna rodzine, sa tez
corki w wieku 18 i 10 lat... nagle owa kobieta zaczyna dostawac listy
milosne, autorem jest facet w wieku 22 lat... po 2 latach biora slub.
sa malzenstwem od poltora roku - na razie uklada im sie wspaniale.

--
[cookie]

1. Data: 2000-10-31 16:08:35

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[cookie] napisał(a) w wiadomości: <3...@n...tpi.pl>...
> [...]
>milosne, autorem jest facet w wieku 22 lat... po 2 latach biora slub.
>sa malzenstwem od poltora roku - na razie uklada im sie wspaniale.

Prosze, napisz cos wiecej na ten temat, bo jestem mocno zaintrygowana. A
te listy milosne to z kad? Ort, tak zaczela dostawac? Czy poznala tego
chlopaka? Jak dzieci zareagowaly na ten zwiazek?

Rusalka

Szybkie czytanie
Zadzwonić czy nie? -zakochany hans1
do jutra ;)