Pomocy!

1. Data: 2000-10-29 20:35:54

Temat: Pomocy!
Od: <a...@t...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuje materialow na temat
"Konflikty - jak je rozwiazywac"
jest mi to baaardzo potrzebne
na godzine wychowawcza
pzdr
Bartek

1. Data: 2000-10-30 04:00:40

Temat: Re: Pomocy!
Od: "SLONCE" <3...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

....ale o jakie konflikty Ci (przynajmniej mniej wiecej ) chodzi?

1. Data: 2000-10-31 05:27:55

Od: "ZBIGNIEW & ALOHA DUNIN" <R...@w...att.net> szukaj wiadomości tego autora

Mysle ze "Smith and Wesson" rozwiazuje konflikty bardzo szybko!

Robert

<6...@n...onet.pl>...

1. Data: 2000-11-02 11:14:17

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
ZBIGNIEW & ALOHA DUNIN wrote in message
vLsL5.15463$x...@b...ops.worldnet.at
t.net...
> Mysle ze "Smith and Wesson" rozwiazuje konflikty bardzo szybko!
>
> Robert

A masz może jakiś wolny i czysty egzemplarz...?
Gdybyż to była Hameryka...
S.

1. Data: 2000-11-02 12:07:59

Od: "Aleksandra Barylak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie zartuj! Nie ogladajmy sie na Hameryke. Mamy nasz wlasny, rodzimy Stadion
Dziesieciolecia. Trzeba tylko wsiasc w autobus/tramwaj (niepotrzebne skreslic).
Olka

1. Data: 2000-11-02 15:32:56

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksandra Barylak" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
Stadion
> Dziesieciolecia. Trzeba tylko wsiasc w autobus/tramwaj (niepotrzebne

idziesz do w/w instytucji (stadion) z zapasem 1000zl w kieszeni. Tam
dokonujesz zaqpu KBK AK kal 7,62 za cene 800zl (proponowal bym SWD -
karabin strzelsc wyborowego ale jest cholernie drogi )- za pozostale 200 zl
qpujesz od rodzimych chandlarzy troszke amunicji
( powinno starczyc na 3 magazynki - kazdy po 21 sztuk - popieraj polski
przemysl zbrojeniowy ;)
jezeli masz zamiar zalatwic sprawe po cichu proponowal bym HK MP5 z
wbudowanym tlumikiem - krutka, poreczna i bardzo cicha - uzywana przez
wiekszosc jednostek specjalnych na swiecie - GROM, SEALS, DELTA...

a co do broni snajperskiej to jesli stac cie to proponuje Barette 9 mm -
taka przenosna artyleria polowa - prawie bez odrzutowa

z rewolwerow - S&W 45'' ;) robi niezla dziure ;) ale to zalezy od amunicji
tez - HP preferowana ;) do TT czyli P64 polskiego najlepszy makarow - dzieki
swojej polokraglej budowie z bliskiej odleglosci jezeli wpakujesz komus toto
to nie dosc ze wyrwie mu spory kawal w miejscu wychodzenia pocisku to ( ok
2-3 razy wiekszy niz przy wchodzeniu) to jeszcze odrzuci go calkiem na
niezla odleglosc.

przy tych bardziej masochistycznych broniach polecalbym rowniez polski
odpowiednik AK - Tantal - sa specjalne pociski ktore po wejsciu w przeszkode
zmieniaja to lotu (strzelasz w tulow pod katem 70* a wychodzi kolo ucha)

co do broni maszynowej krutkiej - Glauberyt - nowsza wersja P83 RAKa - cos
a'la uzi z tym ze nieporownywalnie lepsze.

bron maszynowa - zwykly RKM powinien cie usatysfakcjonowac
- zaleta wymienna lufa przy nadmiernie nagrzanej ( nadmiennmy iz nadmierna
temperetura lufy zmniejsza wlasciwosci balistyczne )... do tego tasma/puszka
z 80 nabojami

noz - zwykly bagnet od kalasza wystarczy.

ubior ochronny - kelwarowa kamizelka + nogawki + sqpiacz mysli
nie ludz sie ze jest to wygodne i bedziesz mogl tak jak na filmach wywyjac
kozly - cholernie niewygodne i obcierajace

tak wyposazony mysle ze mozesz bezpiecznie chodzic po ulichach naszej
kochanej stolicy bez obawy ze sobie nie poradzisz ;)
sosen

wszystkie zawarte w tym poscie informacje nie roznia sie od innych ktore
zawarte sa w militarnych pismach. W wypadku morderstwa/samobujstwa autor
postu nie odpowiada za glupote czytajacego.

1. Data: 2000-11-02 19:54:02

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...
sos3n wrote in message news:8ts16d$o36$1@news.tpi.pl...

/.../
> tak wyposazony mysle ze mozesz bezpiecznie chodzic po ulichach naszej
> kochanej stolicy bez obawy ze sobie nie poradzisz ;)
> sosen

:))) No byłem pewien, że można na Ciebie liczyć sos3n! Jesteś po prostu
niezastąpiony! Kiedyś Twoja wiedza przyda się nam bez watpienia!
Steerpik
- - - - - -

1. Data: 2000-11-03 09:52:39

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Steerpik" <p...@p...promail.pl> wrote in message
> [...]
>
> :))) No byłem pewien, że można na Ciebie liczyć sos3n! Jesteś po prostu
> niezastąpiony! Kiedyś Twoja wiedza przyda się nam bez watpienia!

;) lol 2 lata na WAT i odznaka spadochroniarza z WSO zmech, rozpoznanie ;)
juz wiesz dlaczego jestem taki szajbniety ? po 2 latach w wojsku nie ma juz
normalnych ludzi....
sos3n

p.s. polecam sie na przyszlosc - jak chcesz to jeszcze moge napiszac cos
ciekawego o
rg ppanz, minach ladowych, ciezkiej broni gasienicowej...
na nauke nigdy nie za pozno... ;)
pozdrawiam
sos3n

Czy mam szansę???