Czy może ktoś uprawia?

1. Data: 2005-10-18 23:27:09

Temat: Czy może ktoś uprawia?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roślina o nazwie Prostanthera cuneata. Ciekawi mnie, czy ktoś to uprawia?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2005-10-19 03:58:14

Temat: Re: Czy może ktoś uprawia?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Roślina o nazwie Prostanthera cuneata. Ciekawi mnie, czy ktoś to uprawia?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Niektórzy uprawiają.Roślina zimozielona, listki jak na tymianku,
ale grubsze.Pachną przyjemnie, zapch ziołowy, przypomina trochę
tuję.Kwiatki małe białe, pojedyńczy kwiatek podobny do kwiatka
katalpy.Wychodzi,że jest to roślina składak, każda część do czegoś
podobna.
Rośnie u mnie w namiocie,który nie ma drzwi, zamarza na zimę,
ale uszkodzeń nie widać.Bardzo oporna w mnożeniu, trudno ukorzenia się,
a nasion w ubiegłym roku nie miała.Kwitnie teraz.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-10-24 14:14:37

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał

> Roślina o nazwie Prostanthera cuneata. Ciekawi mnie, czy ktoś to uprawia?

Miałam kilka lat. Dwa (trzy?) lata tamu padła, jak wiele innych, w ostrą
zimę. Kwitła, mało marzła. Miła krzewinka, zdaje się, że z Australii.
Więcej jej w handlu nie spotkałam.
Jeśli masz okazję, to kup, tylko trochę okrywaj na zimę.

Majka

pytanie i zaproszenie
Nowy choć nie do końca
użyźnianie gleby