Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym

następny post »
Data: 2016-07-18 07:38:11
Temat: Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
Od: i...@g...com

Witam!
Poruszam się na wózku inwalidzkim i trudno jest mi znaleźć tanie i bez barier
archiktektonicznych mieszkanie.
Znalazłem za to parę lokali użytkowych, dostępnych od poziomu ulicy.
Nie chcę w tym lokalu wykonywać żadnych przeróbek, chcę tylko w nim spać.
Czy ktoś z Państwa się orientuje, czy Inspektor Budowlany mógły mnie za to ukarać
Pozdrawiam
Piotr G.

25.07 Ontos
26.07 Jacek K.
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla