Czy można "rozleniwić" skórę pod wpływem używania kosmetyków?

1. Data: 2002-12-25 20:26:28

Temat: Czy można "rozleniwić" skórę pod wpływem używania kosmetyków?
Od: "katarzynKa" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,
czytam sobie wlasnie na wizaz.pl art: Czy można "rozleniwić" skórę pod
wpływem używania kosmetyków? - polecany zreszta tutaj...

nie mozna;)

ale

pani pisze:
W dużym uproszczeniu można powiedzieć, że jeżeli bierzemy dodatkowe
witaminy, a organizm ich nie potrzebuje, wówczas z nich nie korzysta. Jeśli
natomiast w organizmie czy skórze występują niedobory pewnych składników,
wtedy kosmetyki, podobnie jak suplementy witaminowe, nie rozpieszczają
niepotrzebnie skóry lub całego organizmu, zaś pomagają naprawić i wspomóc
zaburzoną równowagę.

o ile pamietam z lekcji biologii to nie jest tak, ze jak pewnych witamin
jest za duzo to organizm po prostu z nich nie korzysta. nadmiar niektorych
moze zaszkodzic. wielu chyba zreszta.

no i w zwiazku z tym nie wiem czy wierzyc w to: Inaczej mówiąc komórki skóry
pobierają z kosmetyku tylko te substancje, które są im potrzebne, nie
przyzwyczając się do nich. Zbędne składniki pozostają niewykorzystane i
odrzucone.

katarzynKa

ps kupilam sobei peeling chinskie ziola daxa, a maseczki ciagle upolowac nie
moge;(

1. Data: 2002-12-26 12:31:32

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzynKa" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> pani pisze:
> W dużym uproszczeniu można powiedzieć, że jeżeli bierzemy dodatkowe
> witaminy, a organizm ich nie potrzebuje, wówczas z nich nie korzysta.
(...)

Przeciez Basia napisała "w dużym uproszczeniu" czyli bez podziału witamin na
rozpuszczalne w tłuszczach (kumulujące się) i rozpuszczalne w wodzie (ich
nadmiar jest wydalany). To, że autorka się nie rozdrabniała nie podważa,
moim zdaniem, wiarygodności reszty tekstu.

pozolkle paznokcie
wodoodporna kredka
Czy to prawda.......
fluid rozświetlający