Czy na sali jest ginekolog?

1. Data: 2005-04-12 10:36:44

Temat: Czy na sali jest ginekolog?
Od: "P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam takie pytanie odnośnie ciąży: Czy ginekolog może stwierdzić dokładny
"wiek" płodu, we wczesnym stadium? Kiedy najwcześniej (który tydzień,
miesiąc itp) i z jaką dozą trafności? Na jakiej podstawie?
Pozdrawiam
P.

2. Data: 2005-04-12 10:56:00

Temat: Re: Czy na sali jest ginekolog?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie pytanie odnośnie ciąży: Czy ginekolog może stwierdzić dokładny
> "wiek" płodu, we wczesnym stadium? Kiedy najwcześniej (który tydzień,
> miesiąc itp) i z jaką dozą trafności? Na jakiej podstawie?

co znaczy wczesne stadium?
najpierw liczy na podstawie ostatniego okresu ,potem na podstawie
rozwoju płodu. mierzy rączki, nózki ,kręgosłup ? i usg wylicza który
tydzien.
p.

3. Data: 2005-04-12 11:40:53

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> najpierw liczy na podstawie ostatniego okresu

Chyba, ze para wie dokladnie kiedy dzidziora machnęla bo byl zaplanowany:-))

>i usg wylicza który tydzien.

Plus minus. Bo wg usg moj dzidek byl dwa tygodnie starszy niz byl w
rzeczywistości:-)

HaNkA

4. Data: 2005-04-12 12:06:41

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> writes:

> Chyba, ze para wie dokladnie kiedy dzidziora machnęla bo byl
> zaplanowany:-))

Lekarz i tak "wie lepiej".

Znajomi mieli taki problem - co prawda kilkanascie lat temu.

MJ

5. Data: 2005-04-12 12:21:48

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba, ze para wie dokladnie kiedy dzidziora machnęla bo byl zaplanowany:-))

nie trudno przy regularnym okresie samemu wyliczc dni płodne i czy ew,
wtedy był seks .

nawet jak był nie planowany, ja do dzisiaj pamietam ten moment brzemieny
w skutkach a mineło juz prawie 6 lat :)
p.

6. Data: 2005-04-12 12:27:54

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
napisał w wiadomości news:d3gc7n$hog$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Chyba, ze para wie dokladnie kiedy dzidziora machnęla bo byl
zaplanowany:-))

I wie, kiedy doszło do zapłodnienia? :) Nie mówię, że to niemożliwe - trzeba
znać dokładny termin owulacji :)) Ja tam takiej pewności nie miałam ;) Ale i
tak lekarz nie zawsze przyjmie te wyliczenia do wiadomości - u mnie
pomruczał nad wykresami, które mu podsunęłam i dalej swoje ;))) - dopiero po
USG zgodził się przesunąć termin o tydzień do przodu ;)

Pozdrawiam
Jola

7. Data: 2005-04-12 13:30:48

Od: "Poison" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ja miałam to szczęście, że nawet godziny mogę w przybliżeniu podać. Wg
własnych ustaleń dzień owulacji przeważnie byłam w stanie wyczuć i po
krótkim wyliczeniu pisklak "jak w mordę strzelił" w wyliczony dzień się
wykluł. Aż się w szpitalu pytali czy sobie zażyczyłam na ten dzień poród.
Ech....

Pozdrawiam
Magda i dawno już nie pisklak Łuki [12.07.02]

8. Data: 2005-04-12 13:52:41

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mermaind" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> I wie, kiedy doszło do zapłodnienia? :) Nie mówię, że to niemożliwe -
> trzeba
> znać dokładny termin owulacji :))

Znalam. Byla to pierwsza owulacja po odstawieniu tabletek. Cykl mialam
regularny jak w zegarku 28 dni wiec nie wymagalo to wyższej matematyki.
Byłam tak pewna ze zaszłam w ciaze ze test ciązowy zrobilam jeszcze przed
ewentualnym terminem kolejnej miesiączki:-)) I radosnie póxniej oznajmiłam
mojej gin ze jestem w 13 dniu ciązy:-) Dzid nie mógl byc 2 tyg starszy [tak
jak to wynikało z USG] bo bym musiala zajść w ciaze 2 tygodnie przed
owulacją:-)))

HaNkA

9. Data: 2005-04-12 16:00:04

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

O rety... A dziecko zdrowe? ;/
To się poszczęściło.

Zdrówko!
--
ika - umop apisdn

10. Data: 2005-04-12 16:13:30

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości :
> Znalam. Byla to pierwsza owulacja po odstawieniu tabletek. Cykl mialam
> regularny jak w zegarku 28 dni wiec nie wymagalo to wyższej matematyki.

Zawsze mogłoby się zdarzyć przesunięcie

> Byłam tak pewna ze zaszłam w ciaze ze test ciązowy zrobilam jeszcze przed
> ewentualnym terminem kolejnej miesiączki:-)) I radosnie póxniej oznajmiłam
> mojej gin ze jestem w 13 dniu ciązy:-)

Gratuluję :)
Przy regularnych cyklach 28-dniowych ginekolog łatwo daje się przekonać do
naszych wyliczeń. Ale spróbuj go przekonać, że owulacja była tydzień później
niż to z OM wynika ;))

Pozdrawiam
Jola

co zamiast cholamidu