Czy nalezy przechowywac kserokopie recept ?

41. Data: 2002-09-23 19:53:40

Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in

> "oskarżyciel"
jak w ogole klamca moze byc oskarzycielem ?

> dowód - nie umiesz podać nr. "Twojego" wniosku patentowego

czlowieku, zaprzetan swoich trollowskich wystapien,
jest takie wydawnictwo zwane encyklopedia
i zawiera hasla
wynalazca i wynalazek

i jak juz spamerze od tanich domen www za 10$ przeczytasz, to moze
przestanies sie podlizywac , czy lizac komus ....

Na miejscu Adama bym sie wstydzil miec takiego trolla za podlizywacza.
To jest wrecz obrzydliwe i takie niemeskie.

Ale do rzeczy.
Nawet trolle, spamery moga uzyskac wglad do wynalazkow.
Procedura obowiazujaca jest nastepujaca.
Podanie z uzasadnieniem.
Podpisanie NDA i wplacenie kaucji na konto depozytowe , jako gwarancji,
ze troll majacy za nic obowiazujace prawo internetowe, naruszy
postanowienia NDA.
I zadne podanie od trolla osobiscie.
Instytucja, firma, pieczatka dyrektora, prezesa, czy zarzadu.

Bedzie to. Bedzie depozyt gwarancyjny, to wlasciwa kancelaria prawna
udostepni opisy wynalazkow za oplata.
Oplaty sa wysokie i z pewnoscia nieosiagalne dla trollow.
Zatem proponuje koniec dyskusji.

I jak mi jeszcze kiedykolwiek jakis troll, spamer, zacznie zawracac
glowe w sprawie wynalazkow,
bedzie mnie nekal, obrazal, szantazowal, klamal,
to jezeli znajde choc cien tekstu ktory uznam za forme szantazu,
niedozwolonego przymusu,
to od razu zostanie skierowany wniosek do prokuratury.
I aby kazdy troll mial zawsze tego swiadomosc, ze kazde naruszenie
prawa,
zwiazane z ochrona wlasnosci intelektualnej,
bedzie przedmiotem scigania przez wlasciwe organy.

Wlasnosc intelektualna podlega szczegolnej ochronie na podstawie
obowiazujacych miedzynarodowych konwencji.
Zatem wszelkie dzialania o charakterze wywiadowczym, usilowania
uzyskania dostepu do informacji o charakterze poufnym, beda niezwlocznie
zglaszane do wlasciwych instytucji.

Nie ma w Polsce , Europie, na swiecie, takze w internecie czy usenecie,
miejsca dla trolli zajmujacych sie wywiadem z zakresu wlasnosci
intelektualnej.
Wszelkie usilowania nieuprawnionego dostepu do informacji niejawnych,
stanowia naruszenie prawa.

Czy teraz trolle to zrozumialy ?

KONIEC DYSKUSJI

A jezeli jakis troll jeszcze ma jakies uwagi, to zapytania nalezy
kierowac do kancelarii prawnych, rzecznikow patentowych i specjalistow z
zakresu ochrony wlasnosci intelektualnej.

To jest grupa medycyna i nie zauwazylem, aby ktos tutaj zajmowal sie
wynalazkami z medycyny.
Zatem oczekuje zamkniecia watkow osobistych, watkow trollowskich,
spamerskich i dotychczasowych offtopickow,
naruszajacych obowiazujaca netykiete.

Kto nie przestrzega zasad netykiety, ten nie jest godzien i nie
zasluguje na jakiekolwiek informacje.
Pokarm dla trollow zostanie wydany jutro.

42. Data: 2002-09-23 19:59:37

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> o, coz za samokrytyka...
wierzaj trollu, ale komuny juz nie ma

ecie pecie, co znow trollu pleciecie ?
katar na szczescie mi mija po kilku dniach, a trolle niestety nie chca
mi zmniknac z oczu tak szybko

> Adam
>
> ps: a zegarek?? kto wynalazl zegarek ??? stryj ? wuj?

jezeli nie ma wiecej pytan to zamykam dyskusje

43. Data: 2002-09-23 20:30:08

Temat: Re: Re:
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wierzaj trollu, ale komuny juz nie ma

nie rozumiem, ale moze to przez ten twoj katar...

> ecie pecie, co znow trollu pleciecie ?
> katar na szczescie mi mija po kilku dniach, a trolle niestety nie chca
> mi zmniknac z oczu tak szybko

to jest internet - po prostu przestan sie na to patrzec... nie musze ci
znikac z oczu trolu-klamczuszku...

44. Data: 2002-09-23 20:36:26

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> Moim zdaniem jedyne sensowne rozwiazanie to kupic sobie kalendarzyk za
> 1,50gr i notowac co sie bierze.

nie, to dla ex--pierda JAcusia-dariuszka zbyt tanie i zbyt malo
skomplikowane...

Adam

http://xox.pl/~zamsz/ - tutaj masz co bardziej uczone wypowiedzi wynalazcy
kserografow w aptekach, przychodniach , szpitalach, w gabientach lekarskich,
i gdzie-sie-tylko-da :) - oczywiscie koszty beda znacznie nizsze niz twojego
kalendarzyka za 1.5 pln :)

45. Data: 2002-09-23 20:47:04

Temat: Re: trollizm
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nie rozumiem, ale moze to przez ten twoj katar...

co ma piernik do wiatraka,
to ty trollu piszesz o samokrytyce, hasle modnym w komunie.

> to jest internet - po prostu przestan sie na to patrzec... nie musze ci
> znikac z oczu trolu-klamczuszku...

nie podlizuj sie, bo to takie niemeskie
tak zdrobniale to sobie gadaj z tym drugim spamerem

troll jestes i lamer jakich wiele na usenecie

Wprawdzie to jest tez grupa dla anonimowych internautow, choc nie ta
terapeutyczna,
ale wygadaj sie ile masz sil, to moze ta zla energia z ciebie ujdzie
i znow grupa medycyna powroci do normalnosci.

Naprez sie bratku i pis , pis, ile wlezie, wygadaj sie, pis glupoty az
braknie ci tchu.
To podobno jedyne skutecne lykarstwo na trollizm.

46. Data: 2002-09-23 21:43:02

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
>
> nie, to dla ex--pierda JAcusia-dariuszka zbyt tanie i zbyt malo
> skomplikowane...

nie podlizuj sie wiecej i bez zdrobnien, bo to takie niemeskie,

> [...]
> i gdzie-sie-tylko-da :) - oczywiscie koszty beda znacznie nizsze niz twojego

Tutaj jest przyklad naruszania prawa autorskiego i ustawy o ohronie
danych osobowych,
jako dowod zagrozen wynikajacych z nieegzekwowania obowiazujacego prawa
internetowego.
I dowod naruszania w Polsce obowiazujacej miedzynarodowej konwencji o
ochronie wlasnosci intelektualnej.
Zawsze podaje ten przyklad poslom, biznesmenom, jako dowod,
ze o kazdym gromadzone sa w internecie "czarne teczki" , zawierajace
wszystkie przejawy aktywnosci
w internecie.
Nawet o czytanych przez nich grupach dyskusyjnych (nawet gdy na nie nie
pisza)
o numerach telefonow komorkowych, o odwiedzanych stronach www, a nawet
ostatnio
dostalem informacje potwierdzajace czytanie prywatnej korespondencji
e-mail.

Zatem grupa wywiadu internetowego, nazywajaca sie w kraju echelonem,
dziala wyjatkowo aktywnie
i skrupulatnie gromadzac wszelkie slady aktywnosci uzytkownika
internetu.

Ten przyklad przezentuje rowniez naukowcom, wynalazcom, tworcom, aby
podejmowali wszelkie mozliwe
dzialania, aby powstrzymywali sie od korzystania z internetu wtedy, gdy
przesylaja istotne, prywatne, zawodowe, biznesowe tresci.

Dzialalnosc krajowego echelonu jest tez przedmiotem zainteresowania fbi,
z uwagi na miedzynarodowy zakres dzialalnosci.
Ostatnio zostal opublikowany w stanach raport ostrzegajacy uzytkownikow
internetu
o mozliwych zagrozeniach naruszenia prywatnosci korespondencji i ogolnej
prywatnosci w internecie,
zawierajacy zalecenia, jak nalezy sie chronic przed dzialalnoscia
wywiadowni internetowych, prywatnych echelonow, handlowcow bazami danych
osobowych.

Szczegolnie tutaj na grupie medycyna wazne jest, aby informacja o tych
zagrozeniach byla znana
i w interesie pacjentow podejmowane byly przynajmniej takie dzialania,
aby elektroniczne kartoteki pacjentow nie byly przechowywane na tym
samym komputerze,
co wykorzystywany do komunikowania sie z internetem.

Czyli co najmniej 2 komputery.
Jeden dla obslugi gabinetu, kartotek pacjentow, a drugi tylko do
korzystania z internetu.
Niestety, przeprowadzone rozmowy i kontrole pokazuja, latwosc z jaka
hackerzy moga uzyskac dostep do
kartotek pacjentow, zapisanych w formie elektronicznej na dysku tego
samego komputera , uzywanego do korzystania z internetu.

Ostatni raport Microsoftu np. security przedstawil metode, w jaki sposob
dowolny plik mogl zostac
sciagniety z komputera osoby trzeciej, po wyslaniu jej odpowiednio
skonfigurowanego dokumentu w formacie worda.

Zatem niezwykle potrzebne sa dla studentow prawa, dla prawnikow,
politykow, ustawodawcow
te dowody z pierwszej reki, jakie szkody dla spoleczenstwa i zagrozenia
dla panstwa moga wywolac
naruszenia prawa internetowego.

Kazdy polityk, biznesmen, urzednik , posel czy senator, uzyskal teraz
dowod,
ze jakakolwiek jego dzialalnosc, aktywnosc w internecie/usenecie
moze zostac zarchiwizowana, opracowana i upubliczniona na stronie www
przez dziesiatki lat.

Dzieki tej sprawie i korespondencji z b. ministerstwem telekomunikacji i
biurem GIODO,
zostaly m.in. znowelizowane Ustawa o Ochronie Danych Osobowych, Prawo
Telekomunikacyjne,
i mamy tutaj przyklad niezwykle silnego zwiazku miedzy ustawodawca, a
zyciem.
Kolejne przejawy naruszania Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, o
prawach autorskich,
o ochronie wlasnosci intelektualnej, przepisow o zachowaniu tajemnicy
przez operatorow telekomunikacyjnych,
od razu znajduje odzwierciedlenie w nowelizacji wlasciwych ustaw.

Rozwoj internetu odbywal sie na swiecie , w Europie i Polsce haotycznie,
impulsywnie
i wiele przypadkowych osob, oferujac uslugi internetowe, konta poczty
elektronicznej, sklepy internetowe,
uzyskaly dostep do informacji niejawnych, do baz danych osobowych, do
baz o charakterze gospodarczym
i ten dostep uzyskaly nawet bez specjalnego zabiegania o niego.

Teraz dopiero ustawodawca zrozumial, ze nalezy okreslic prawa obu stron
i zapewnic ochrone uzytkownikom internetu, aby ich prywatna
korespondencja e-mail byla ustawowo chroniona, nigdy nie byla czytana
przez osoby postronne, ktore z racji administrowania serwerami, maja do
tej informacji dostep kazdego dnia,
aby korespondencja prywatna e-mail nie byla archiwizowana, skladowana
oddzielnie,
niezgodnie z przeznaczeniem,
aby internet nie sluzyl jako narzedzie inwigilacji uzytkownikow
internetu, ich zainteresowan,
ich dzialalnosci zawodowej, gospodarczej, prywatnej i prywatnych i
towarzyskich kontaktow za posrednictwem internetu.

Dopiero teraz i wreszcie, administracja Busha podjela dzialania, aby
kazdy program uzywany przez instytucje publiczne, podlegal certyfikacji,
i aby zakazane bylo uzywanie programow, ktore nie maja certyfikatow
bezpieczenstwa w administracji panstwowej, urzedach, instytucjach,
agendach.

Dodatkowo Microsoft zobowiazal sie do wspolpracy w zakresie zwiekszenia
bezpieczenstwa swoich produktow
i publicznego ujawniania wszystkich bugow , security holes i wszelkich
naruszen bezpieczenstwa,
na ktore moga byc narazeni uzytkownicy internetu.

Oczywiscie raporty te czyta w Polsce kilkanascie, moze kilkadziesiat
osob.
Z uzytkownikow usenetu, prawie nikt.

I mamy do czynienia z sytuacja, ze juz idzie nowe w ustawodawstwie
internetowym,
ale nadal uzytkownicy nie maja zadnej wiedzy w tym temacie
i jakis tam Adam usiluje perwswazja , moze i grozbami a moze i
szantazem,
uzyskac dostep do informacji o charakterze poufnym,
czyniac to publicznie,
gdy juz w Stanach takie dzialania sa karalne
i nikt sie nie osmieli podjac takich publicznych usilowan, znajac
odpowiedzialnosc karna za takie czyny.

Niestety, swiadomosc uzytkownikow usenetu w zakresie miedzynarodowej
ochrony wlasnosci intelektualnej
jest bliska zeru i nadal egzystuja standardy z minionej epoki.
Juz w EU, Kanadzie, Stanach,
nikt sie nawet nie osmieli publicznie,
tak jak grupowy troll Adam,
domagac , zadac, nieuprawnionego dostepu do wlasnosci intelektualnej.
Nikomu nawet to na mysl nie przejdzie, aby takie zadania upubliczniac.

Obowiazujace prawo zaklada, ze takie incydenty nie moga miec miejsca,
gdyz naruszaja bezpieczenstwo ochrony wlasnosci intelektualnej a zatem
bezpieczenstwo panstwa, ktore opiera swoj produkt narodowy takze na
eksploatacji praw licencyjnych do wlasnosci intelektualnej.

Zatem bylem zdumiony zachowaniem Adama.
Gdyby mnie takie zachowanie spotkalo w UE, czy stanach, to od razu bym
powiadomil prokurature.
To jest niedopuszczalne i wymaga napietnowania, aby osoby postronne, z
ulicy,
osmielaly sie w ogole domagac jakichkolwiek praw dostepu do informacji o
charakterze poufnym , czy majacych znaczenie gospodarcze, handlowe.

To jest grupa medycyna.
Czy moze sie ktos w ogole osmielac, droga perswazji, przymusu, stosujac
rozne formy szantazu, grozby,
zadac dostepu do kartotek nie swoich pacjentow, zapoznawac sie z
kartotekami znajomych, sasiadow, kolegow,
swoich pracodawcow.
Czy wiele jest znanych takich przypadkow ?

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

47. Data: 2002-09-24 11:13:43

Od: hash <h...@P...biz> szukaj wiadomości tego autora

It appears that last time Jacek wrote something like that:

> [...]
> sciagniety z komputera osoby trzeciej, po wyslaniu jej odpowiednio
> skonfigurowanego dokumentu w formacie worda.

to wina używajacych oprogramowania M$u, jesli decydujesz się na MS,
musisz liczyć sie z tym, ze nie jesteś bezpieczny

> Dopiero teraz i wreszcie, administracja Busha podjela dzialania, aby

nijak się ma działanie busza do UE ;p

> [...]
> naruszen bezpieczenstwa,
> na ktore moga byc narazeni uzytkownicy internetu.

nie "mogą" a "są", a więc jesteś na to narażony

> Oczywiscie raporty te czyta w Polsce kilkanascie, moze kilkadziesiat
> osob.

kłamiesz

> Z uzytkownikow usenetu, prawie nikt.

ponownie kłamiesz

> I mamy do czynienia z sytuacja, ze juz idzie nowe w ustawodawstwie
> internetowym,
> ale nadal uzytkownicy nie maja zadnej wiedzy w tym temacie

przeciętny użytkownik - owszem, ale napewno nie 'prawie nikt'

> Niestety, swiadomosc uzytkownikow usenetu w zakresie miedzynarodowej
> ochrony wlasnosci intelektualnej
> jest bliska zeru i nadal egzystuja standardy z minionej epoki.

dlaczego znów kłamiesz?

> Juz w EU, Kanadzie, Stanach,
> nikt sie nawet nie osmieli publicznie,
> tak jak grupowy troll Adam,
> domagac , zadac, nieuprawnionego dostepu do wlasnosci intelektualnej.

zadac? a zadać?;p

> Nikomu nawet to na mysl nie przejdzie, aby takie zadania upubliczniac.

to jest nieistotne, bo to nie EU, nie kanada, ani nie stany :P

--
[->hash (na) space . hn . org <-]
begin hash.JPG.jpg

48. Data: 2002-09-24 17:39:09

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in

[ciach 185 lini]

hehe jednak naprawdę masz schizofrenie :)

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

49. Data: 2002-09-24 19:13:53

Od: "Kaja" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości
> Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in
>
> [ciach 185 lini]
>
> hehe jednak naprawdę masz schizofrenie :)

A Ty się zakochałeś w expierdzie,czegoś mu na dodatek zazdrościsz i latasz
za nim po wszystkich grupach jak kot z pęcherzem.
Wrzuć się razem z tym swoim Jacusiem do killfajla.

Kaja

50. Data: 2002-09-24 20:21:17

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> A Ty się zakochałeś w expierdzie,czegoś mu na dodatek zazdrościsz i latasz
> za nim po wszystkich grupach jak kot z pęcherzem.
> Wrzuć się razem z tym swoim Jacusiem do killfajla.

wolny kraj, wolno mu obdarzac uczuciem nawet ekspierda... o to walczylismy
!! :)

wrzuc ich obu do swojego kaefa i bedziesz miala spokoj - ale za to jak
bedzie smutno

Adam

kontakt z Ewą
Sekrety zdrowia w TVP
Bielactwo
PILNE! - Winobluszcz pieciolistkowy - trujacy czy nie
?