Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

201. Data: 2009-05-13 11:22:05

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Wrzuć mi adres na priv

Dzięki, ale ja tak bardziej wirtualnie chciałam ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

202. Data: 2009-05-13 11:25:01

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

> Dzięki, ale ja tak bardziej wirtualnie chciałam ;)

Jeżeli chcesz jeść dobre ogórki marynowane, kupuj niemieckie.
Polskie firmy chyba zapomniały już, jak przyprawiać ogóraski.

Gurken ueber alles.

Saulo

203. Data: 2009-05-13 11:28:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Jeżeli chcesz jeść dobre ogórki marynowane, kupuj niemieckie.
> Polskie firmy chyba zapomniały już, jak przyprawiać ogóraski.

Te akurat były czeskie :)
Ale sobie zapamiętam...

--
Pozdrawiam - Aicha

204. Data: 2009-05-13 17:42:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 13 Maj, 09:32, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl>news:e845b7eb-ce58-434c-aa02-4dae8
f...@r...googlegroups.com

> [...]
>
> No i dlaczego nie słuchasz pana męża? ;)

Słucham. Kiedy mi kupi mieszkanie w Wawie, to się zapiszę. Ale
pierwsza w kolejności jest córcia. Do kupna mieszkania. Ot - proza
życia.
:-)

205. Data: 2009-05-13 17:48:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 22:04, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Klasyczne odwracanie kota ogonem, jak się nie ma argumentów.

> A ja myślę, że jesteś bardzo przewidywalna.

> Fakt nie zawsze ma się okazję poznać takiej klasy klauna.

> Nie. Twój matrix jest mi zupełnie obcy. BTW nie wiedziałam, że masz
> zapędy literackie, szkoda tylko, że taka grafomania z tego wychodzi :>

> Otworzyłam i widzę kobietę doświadczoną różnymi przykrymi
> doświadczeniami

Masło maślane :-)

> w jedynej pracy zawodowej jaką miała, projektującą swoje
> doświadczenia na wszystkich aktywnych zawodowo ludzi.

Gdybym napisała, że pracowałam w kilkunastu/kilkudziesięciu miejscach/
zawodach, tobyś mi zarzuciła, że nigdzie nie mogłam zagrzać miejsca i
ciągle mnie wyrzucali, taka jestem do kitu :-D
Podobnie moje trzy zakłady pracy - to za mało, bo nie dały mi
doświadczenia ani okazji do docenienia mnie :-D
Paradna jesteś.

> Sorry nie piszesz o mnie, mam pracę którą bardzo lubię, powiem więcej

O, to tak, jak ja :-D

> mam taką pracę, że mogłabym do niej chodzić nawet bez wynagrodzenia.

Ja nawet czasem mam odwrotnie: dostaję w pracy wynagrodzenie nie
chodząc do niej :-DDD

> A propos czarnych dziur. Ludzie inteligentni zdają sobie sprawę z tego,
> że życie nie jest tylko naszym chciejstwem i warto pomyśleć wcześniej,
> jak sie zabezpieczyć przed różnymi problemami.

Ludzie inteligentni potrafią ich unikać - poza chorobami i śmiercią,
oczywiście :-)

206. Data: 2009-05-13 17:52:13

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 23:40, "bazyli4" <b...@o...pl> wrote:
> (ciach bzdety)
> A Ty znowu o jednym... niechże się ten Twój chłop w końcu weźmie do jakiejś
> roboty, bo masz silny kompleks niedorżnięcia, jak widać :o)

Kluczowy "argument" impotentów we wszelkich dyskusjach z kobietami
mającymi nad nimi przewagę intelektualną.
Wg takich jak ty - nalezycie "dorżnięte" są tylko blondynki z dużymi
niebieskimi oczami, te, co jeżdżą do "czech"... Przy nich nawet
impotent czuje się silny inaczej :-D

207. Data: 2009-05-13 17:59:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...
> [...]

Wg takich jak ty - nalezycie "dorżnięte" są tylko blondynki z dużymi
niebieskimi oczami, te, co jeżdżą do "czech"... Przy nich nawet

Dobra riposta!

208. Data: 2009-05-13 18:13:56

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wg takich jak ty - nalezycie "dorżnięte" są tylko blondynki z dużymi
> niebieskimi oczami, te, co jeżdżą do "czech"... Przy nich nawet

Czyli jednak Freud za Tobą chodzi i klaszcze. Nie sil się na wydumane życie
osobiste. Czasami krzesło czy stołek to po prostu krzesło lub stołek. Toteż
się nie wysilaj... akurat jak Ciebie poczytam to widzę że byś bardziej
chciała być tą blondynką... nie potrafisz mnie przekonać do niczego
innego... wiem, że nie chcesz... ale wiem, dlaczego nie chcesz i nie
potrafisz...

Pzdr
Paweł

209. Data: 2009-05-13 18:33:05

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> [...]
> byś bardziej chciała być tą blondynką... nie potrafisz mnie przekonać do
> niczego innego... wiem, że nie chcesz... ale wiem, dlaczego nie chcesz i

parch jebany jestes i jeszcze nic mardego tu nigdy nie powiedziales,
wiec odpierdol sie od tej blachary, bo w niczym nie jestes lepszy, a
wiec tylko produkujesz glupi dialog, pojebie.
zakumales, czy lepiej pogadac z twoja stara, zeby wymogla na tobie morde
w kubel brakiem dupy przez miesiac?

210. Data: 2009-05-13 20:13:18

Od: jadrys <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia pierdziasia pisze:

> parch jebany jestes i jeszcze nic mardego tu nigdy nie powiedziales,
> wiec odpierdol sie od tej blachary, bo w niczym nie jestes lepszy, a
> wiec tylko produkujesz glupi dialog, pojebie.

A ty kasiu jesteś aryjką?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą