Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

311. Data: 2009-05-16 11:27:43

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 13:27:08 +0200, Ikselka napisał(a):

> Aha: czyli mnie?
> Ma prawo brakować: nawet ideał nie ma cierpliwości i zrozumienia dla US, a
> Pałlinka to nawet jest gorsza od US :-D

...bo nawet z butów chce mnie rozliczac :D

312. Data: 2009-05-16 11:41:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Tak. Tutaj presja nie uchodzi.

wiesz, trochę się wczoraj napatitałem

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

313. Data: 2009-05-16 11:49:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 13:41:23 +0200, tren R napisał(a):

> wiesz, trochę się wczoraj napatitałem

Czyli miałam rację odnośnie kieliszka - ale gdyby i lustro się
potwierdziło, no to już raczej tragedia - tak samemu do lustra...
:-D

314. Data: 2009-05-16 11:55:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> wiesz, trochę się wczoraj napatitałem

Jak w miarę, to dziś już wszystko uszło.

Qra

315. Data: 2009-05-16 19:00:36

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> O, ale chyba nie było "cmok" - czyli jednak nie to :-)

Po czym wnosisz?

> Ty się zdecydowanie zbyt "poważnie bawisz"; wyjdź ze skóry księgowej -
> gwarancją zabawy jest choć trochę luzu. Albo powaga, albo zabawa :-D

Widzisz Twój podstawowy problem polega na tym, że nadużywasz emotek.
Dlatego wydaje Ci się, że jeśli ja ich używam rzadko muszę z pewnością
być sztywna jak nieboszczyk.

--

Paulinka

316. Data: 2009-05-16 19:02:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Pointa by księgowa.

Pointa na miarę Twoich ograniczonych możliwości.

--

Paulinka

317. Data: 2009-05-16 19:05:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No fakt: jej skutkiem może być to, że się Pałlinka zacznie bawić bardziej
> niepoważnie, niż poważnie. A księgowa nie może sobie pozwolić na niepoważną
> zabawę, bo jej się to potem przeniesie na bilans roczny i co? - MANKO!
> :-DDD

Manko może przynieść inwentaryzacja Pani Mądra. Gugiel Ci się popsuł?

--

Paulinka

318. Data: 2009-05-16 19:06:45

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Może się domyślił i bał się, że nie sprosta oczekiwaniom.

Nie ma co szydzić, to słowo mnie okropnie irytuje, a pojawia sie we
wszystkich oficjalnych dokumentach.

--

Paulinka

319. Data: 2009-05-16 19:08:36

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Aha: czyli mnie?
> Ma prawo brakować: nawet ideał nie ma cierpliwości i zrozumienia dla US, a
> Pałlinka to nawet jest gorsza od US :-D

Iksełko Ty jesteś gorsza od NIK-u, RIO i IPN-u razem wziętych.

--

Paulinka

320. Data: 2009-05-16 19:13:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 21:08:36 +0200, Paulinka napisał(a):

> Iksełko Ty jesteś gorsza od NIK-u, RIO i IPN-u razem wziętych.

Myślisz, że oni mają mniej butów?
:-D

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja