Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

321. Data: 2009-05-16 19:13:53

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 21:05:10 +0200, Paulinka napisał(a):

> Manko może przynieść inwentaryzacja Pani Mądra. Gugiel Ci się popsuł?

Noooo, tożeś mnie zagięła, że hej :-DDD

322. Data: 2009-05-16 19:16:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 21:06:45 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie ma co szydzić, to słowo mnie okropnie irytuje, a pojawia sie we
> wszystkich oficjalnych dokumentach.

Ba! Ileż to słów człowieka cholernie irytuje w oficjalnych dokumentach...
na przykład zwykłe słowo "podatek" :-DDD

323. Data: 2009-05-16 19:40:12

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ba! Ileż to słów człowieka cholernie irytuje w oficjalnych dokumentach...
> na przykład zwykłe słowo "podatek" :-DDD

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=kwalifikowalno%B6%E6
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=podatek

Kumasz?

--

Paulinka

324. Data: 2009-05-16 19:41:32

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Myślisz, że oni mają mniej butów?
> :-D

Nie zajmowałam sie nigdy zagadnieniem posiadania butów przez instytucje
państwowe.

--

Paulinka

325. Data: 2009-05-16 19:42:33

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Noooo, tożeś mnie zagięła, że hej :-DDD

Nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Tylko tyle.

--

Paulinka

326. Data: 2009-05-18 07:40:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Nie ma co szydzić, to słowo mnie okropnie irytuje, a pojawia sie we
> wszystkich oficjalnych dokumentach.

Nie ma co się nerwować. Ja po prostu nie lubię miodku... Miodka...

Qra

327. Data: 2009-05-18 07:44:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Widzisz Twój podstawowy problem polega na tym, że nadużywasz emotek.
> Dlatego wydaje Ci się, że jeśli ja ich używam rzadko muszę z pewnością być
> sztywna jak nieboszczyk.

No bez emotek się nie liczy w ogóle nic.

Qra, chyba trup

328. Data: 2009-05-18 14:24:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 21:41:32 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie zajmowałam sie nigdy zagadnieniem posiadania butów przez instytucje
> państwowe.

Ale ile bab tam siedzi za biurkami! - te to dopiero mają szalone ilości
butów!
:-D

329. Data: 2009-05-18 14:25:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2009 21:42:33 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Tylko tyle.

Chodzi Ci o słowo "zagięła"? - chyba najtrudniejsze z tych, których
użyłam...
:-D

330. Data: 2009-05-18 18:26:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ale ile bab tam siedzi za biurkami! - te to dopiero mają szalone ilości
> butów!
> :-D

Masz rację. Urzędnicy państwowi na budżetowych pensjach mają
nieprzebrane ilości obuwia.

--

Paulinka

Homoseksualiści są jak narkomani?