Czy nie za wczesnie na silny krem?

1. Data: 2003-11-27 08:18:03

Temat: Czy nie za wczesnie na silny krem?
Od: "Luthien" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Witam po raz drugi, lub trzeci ;) Grupę czytam systematycznie ale naleze do
"czajnikow" ;)
Mam na imie Agnieszka, 28 lat i zamiast dzieci 2 psy ;)

Szukalam w archwum, ale nieznalazlam odpowiedzi na dreczace mnie pytanie od
wczoraj.
Wieczorkiem przyjrzalam sie swoim zmarszczkom wokol oczu i pomimo, ze
stosuje krem pod oczy to efekty niby sa ale mnie zupelnie nie zadawalajace.
Po prostu zmarszczki tylko lekko sie wygladzaja. Poniewaz w mojej szkatulce
roi sie o probek, wyprobowalam Opticeramid-krem przeciwzmarszczkowy pod oczy
i powieki 35+ Erisa.Natomiast na twarz krem AretinaQ -przeciwzmarszczkowy
krem renegerujacy firmy Ziaja (ten niestety nie wiem czy ma jakieś narzucone
"ograniczenia"wiekowe).
Efekty po jednym razie sa dla mnie super zadawalajace. Skora milo jest
sciagnieta, nie czuje "flaka" (do tej pory mialam takie wrazenie albo juz za
bardzo jestem przewrazliwiona na punkcie starzenia sie ;), jest
natluszczona tak jak chce, mila w dotyku.
I teraz moje pytanie....Czy tak silne kremy moge stosowac raz na jakis czas?
Bo jednak nie chce, byc 40-latka, na ktora kremy przeciwzmarszczkowe juz nie
dzialaja.

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-11-27 08:42:22

Temat: Re: Czy nie za wczesnie na silny krem?
Od: "Luthien" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam dodac, ze zmarszczki...lub tzw. kurze lapki...naprawde bardzo
pieknie sie wygladzily i jak dla mnie moga pozostac takie na zawsze :)

Pozdr
Agnieszka

1. Data: 2003-11-27 09:30:31

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie za wcześnie.

1. Data: 2003-11-27 10:39:43

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luthien napisał/a w news:bq4c2q$asi$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Szukalam w archwum, ale nieznalazlam odpowiedzi na dreczace mnie
> pytanie od wczoraj.
[cut]
> I teraz moje pytanie....Czy tak silne kremy moge stosowac raz na
> jakis czas? Bo jednak nie chce, byc 40-latka, na ktora kremy
> przeciwzmarszczkowe juz nie dzialaja.

Kiepsko szukałaś w tym archiwum, bo na ten temat była dyskusja nie raz,
nie dwa, ale mnóstwo razy.
Dwa dni temu, we wtorek podobne wątpliwości miała Bam.

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988