Czy nikt tu już nie gotuje???

1. Data: 2008-05-30 20:43:11

Temat: Re: Czy nikt tu już nie gotuje???
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:
> Stagnacja, kompletna stagnacja. Nie ma Was kto rozruszać :-)

Ja robiłam gołąbki z młodej kapusty. :-)

Ewa

2. Data: 2008-05-30 21:22:09

Temat: Czy nikt tu już nie gotuje???
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stagnacja, kompletna stagnacja. Nie ma Was kto rozruszać :-)

3. Data: 2008-05-31 12:07:12

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 10:05, "Dzień dobły, zasłałem łóżko" <d...@o...pl> wrote:

> Nie uważasz że to także Twoja wina i Panslavisty?

Nie sądźcie, abyście sądzeni nie byli, nawet po uważaniu.

4. Data: 2008-05-31 12:44:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> A ja robię teraz :-) Mniam. Będę je jadła na śniadanie, obiad i kolację, bo
> uwielbiam ;-P

To tak jak ja i moja córka - jedyna potrawa, co do której mam z nią
jednoznacznie pozytywny stosunek, nie licząc czekolady :-).

Ewa

5. Data: 2008-05-31 12:49:48

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2008-05-31 13:33:15

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 14:18, "Dzień dobły, zasłałem łóżko" <d...@o...pl> wrote:

> Nie cytuj czegoś, czego nie jesteś w stanie zrozumieć.

Miałem być pastorem...

Ale nawet w moim cytacie sens ma taki sam...

7. Data: 2008-05-31 14:57:45

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31 May 2008 08:05:00 GMT, d...@o...pl napisał(a):

> Nie uważasz że to także Twoja wina i Panslavisty?

Dobra, weźmiemy się za was ;-P

8. Data: 2008-05-31 15:51:24

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 16:57, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> Dobra, weźmiemy się za was ;-P

Pass.

9. Data: 2008-05-31 17:01:34

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 08:51:24 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> Pass.

Masz rację. Nie warto.

10. Data: 2008-05-31 19:13:54

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 20:35, "Dzień dobły, zasłałem łóżko" <d...@o...pl> wrote:

> Dopóki bedziesz wrzucał na grupę posty o kidnaperach itp. to chyba tylko Ikselka
> bedzie chaciała z Toba dyskutowac. Ja za bezruch na grupie obarczam właśnie
> ciebie. Ale to mój subiektywny punkt widzenia.

Ewenement, nicość ma punkt widzenia.

Kurczak po murzynsku
Jedzenie z mikrofalówki
POMOCY.!!!!!!!!!