Czy oprócz grzybicy stóp mam jeszcze uczulenie?

1. Data: 2006-11-03 20:16:11

Temat: Czy oprócz grzybicy stóp mam jeszcze uczulenie?
Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od niedawna choruję na grzybicę stóp, mam ranki między 4 a 5 palcem.
W aptece kupiłam Clotrimazolum, którym smaruję przestrzenie między
palcami. Mam również problem z pękającymi piętami, który ciągle powraca,
mimo że bardzo dbam o stopy i higienę osobistą. Próbowałam różnych
kremów, ale z miernym skutkiem. Największą moją bolączką jest jednak
uczulenie, które mnie nęka od 5 dni. Zaczęło się pod wieczór, gdy
zdjęłam rajstopy. Zaczęły mnie strasznie swędzieć stopy z wierzchu i od
spodu, a do tego jeszcze między palcami. To uczucie można porównać do
mrowienia. Palce stóp są trochę spuchnięte i zaróżowione, jak by były
poparzone. Dzień później to samo zrobiło mi się na dłoniach, ale nie ma
na nich obrzęku. Są tylko niewielkie krostki i zaróżowiona skóra między
palcami. Skóra bardzo mnie piecze po kąpieli w cieplej wodzie, a ulgę
przynosi moczenie nóg w zimnej z dodatkiem sody oczyszczonej. Bardzo się
staram nie drapać, ale jest to bardzo trudne. Nie wiem czy to grzybica
tak się rozpanoszyła na moich kończynach, czy oprócz niej mam jeszcze
jakąś alergię. Pragnę tu dodać, że jestem w okresie menopauzy.
Czy ktoś miał podobne problemy do moich i jak sobie poradził?

Z poważaniem
Lucyna

2. Data: 2006-11-03 20:34:06

Od: tresea <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam również problem z pękającymi piętami, który ciągle powraca,
> mimo że bardzo dbam o stopy i higienę osobistą.

Na pękające pięty polecam krem Scholl - Antiseptic Cracked Heel Cream.
Dla mnie rewelacja! Wyleczyłam pięty, problem nie powraca, teraz uzywam
profilaktycznie raz na tydzien.

pozdrawiam
tres

3. Data: 2006-11-03 20:36:06

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alkmina" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Od niedawna choruję na grzybicę stóp, mam ranki między 4 a 5 palcem. W
> aptece kupiłam Clotrimazolum,

to słaby specyfik, proponuję wizytę u dermatologa.

> Mam również problem z pękającymi piętami,

na wysuszoną skórę stóp bardzo pomaga Lorinden C, ale to chyba na receptę.
Pozdrawiam
Teli.

4. Data: 2006-11-04 11:32:38

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alkmina napisał(a):
> [...]
> jakąś alergię. Pragnę tu dodać, że jestem w okresie menopauzy.
> Czy ktoś miał podobne problemy do moich i jak sobie poradził?

Witam. Byłam dzisiaj u pani dermatolog, która stwierdziła u mnie alergię
oraz grzybicę stóp. Na alergię przepisała mi tabletki "amertin"oraz maść
"elosone", natomiast na grzybicę skóry - tabletki "fluconazole" i maść
"mykosolon". Mam nadzieję, że mi to pomoże.Co zaś się tyczy moich pięt,
które lubią pękać, przepisała mi "lorinden A". Jestem już po pierwszym
smarowaniu i przyznaję, że odczuwam lekką poprawę.
Pozdrawiam. Lucyna.

5. Data: 2006-11-04 16:13:24

Od: "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@(to_skasuj)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakąś alergię. Pragnę tu dodać, że jestem w okresie menopauzy.
> Czy ktoś miał podobne problemy do moich i jak sobie poradził?

Co może być przyczyną twoich dolegliwości ?.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

6. Data: 2006-11-05 17:50:37

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu napisał(a):

> Co może być przyczyną twoich dolegliwości ?.
>

> --
> Pozdrawiam
> Dr.Endriu
> nmp1(małpa)interia.pl
> http://nmp1.w.interia.pl

Witam. Dzięki zaordynowanym maściom i tabletkom, grzybica powolutku się
cofa, pęknięcia na piętach ładnie się goją. Gorzej jest z alergią. Co
prawda jest mniej dokuczliwa, ale nadał mam swędzące krostki na
zewnętrznych powierzchniach stóp, łydkach i dłoniach. Dłonie wyglądają
całkiem dobrze. Gorzej jest ze stopami, bo nadal są opuchnięte, bardzo
ciepłe, a palce wyglądają, jak po wyjęciu z gorącej wody. Przypuszczam,
że uczuliły mnie rajstopy, które tego dnia miałam na sobie. Nie nosiłam
ich od dłuższego czasu i niestety nie pamiętam już, jakiego środka
użyłam do ich uprania. Na pewno nie był to proszek, bo nie używam go do
prania rajstop, prędzej płyn do prania, mydło, może płyn do płukania
tkanin. No tak, ale płynu do prania używam też do prania swetrów, mydłem
się myję, a płynu do płukania używam do wszystkiego. Może te rajstopy
leżały za długo w szufladzie, może powinnam była je najpierw przeprać?
Już nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. Nigdy nie byłam na nic
uczulona. Po za jednym przypadkiem, ale było to 20 lat temu. Uczulił
mnie Butapirazol, miałam pokrzywkę na twarzy, która ustąpiła po
odstawieniu leku.

Pozdrawiam
Alkmina

Miłosci hormony
Podwójne widzenie... jednym okiem
Karty chipowe dla kazdego ubezpieczonego w NFZ
Soczewki
dieta a zdrowie...