Czy piwo tuczy?

1. Data: 2008-07-23 16:06:10

Temat: Czy piwo tuczy?
Od: "adam" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie picie piwa ok. 2 tyg (podczas, gdy przedtem pilo sie go codziennie ok. 2
butelki), moze spowodowac schudniecie o ok. 3 kg?
adam

2. Data: 2008-07-23 18:31:50

Temat: Re: Czy piwo tuczy?
Od: "Robert K." <r...@p...naOnecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

"adam" napisał:
> Czy nie picie piwa ok. 2 tyg (podczas, gdy przedtem pilo sie go codziennie
> ok. 2
> butelki), moze spowodowac schudniecie o ok. 3 kg?

Śmiem twierdzić, że TAK :-)
Sam lubię browarka i go nie unikam.
Piwko ma to do siebie, że wzmaga apetyt. Nie dość, że "rozpycha się" żołądek
żłopiąc piwko, to jeszcze zwykle wcina się coś po wypiciu.
Wiem po sobie, że znaczne ograniczenie spożycia browarka powoduje spadek
wagi.
I objętości brzuszyska

3. Data: 2008-07-23 18:46:07

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <r...@p...onet.pl> napisał
> Czy nie picie piwa ok. 2 tyg (podczas, gdy przedtem pilo sie go codziennie
> ok. 2
> butelki), moze spowodowac schudniecie o ok. 3 kg?

Ostatnio wyczytałam, że 1 litr piwa ma 490 kcal. Poza tym piwo zawiera
maltozę i ma bardzo wysoki indeks glikemiczny. W wyniku tego tłuszcze
przyswajane są dużo lepiej niż bez piwa. 3 kg w 2 tygodnie po odstawieniu
piwa? Norma!

A.

4. Data: 2008-07-23 20:11:57

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam"

> Czy nie picie piwa ok. 2 tyg (podczas, gdy przedtem pilo sie go codziennie ok. 2
> butelki), moze spowodowac schudniecie o ok. 3 kg?
> adam

Nie łatwiej poczytać google?
Tu masz interesujące szczegóły:

http://kobieta.gazeta.pl/poradnik-domowy/1,48634,158
405.html

Mel.

5. Data: 2008-08-05 17:00:34

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam wrote:

> Czy nie picie piwa ok. 2 tyg (podczas, gdy przedtem pilo sie go codziennie
> ok. 2 butelki), moze spowodowac schudniecie o ok. 3 kg?
> adam

endokrynolog powie ci wiecej :
1)funkcje przytarczyc
2)funkcja tarczycy
3)funkcja nadnerczy (glikokortykosterydy)
4)zarzadzanie lipidami
5)gospodarka wodna

na wszystko to alkohol ma wplyw.
czy mozna tak szybko schudnac po odstawieniu alkoholu - ciezko powiedziec ,
ale moze wazyles sie zaraz po odstawieniu lub ograniczeniu picia
(zatrzymana woda w organizmie?) a pozniej po unormowaniu sie gospodarki
wodnej zauwazyles ze 'schudles' ?

do tego dochodzi gospodarka witaminami modujacymi metabolizm oraz tarczyca ,
zaprzestanie uzycia alko moze przyspieszyc metabolizm. jednak jesli
podejrzewasz ze jestes na cos jeszcze innego chory i to cie niepokoi to
radzilbym sie przebadac - alkohol mogl maskowac chorobe (hamowanie tarczcy,
podniesiony poziom sterydow) i teraz gdy alkoholu brak organizm zaczyna z
nia walczyc. lekarz bedzie wiedzial co sprawdzic.

powodzenia

wypadanie włosów
pulsometr...?
Re: bóle w mięsniach (jak od użądlenia trzydziestu pszczół)
Pokarm wpadl do pluc
Proba tuberkulinowa - Warszawa