Czy podwyżki obejmą rezydentów?

1. Data: 2006-10-05 18:32:40

Temat: Czy podwyżki obejmą rezydentów?
Od: aitm <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

czy podwyżki obejmą rezydentów?

2. Data: 2006-10-05 19:23:27

Temat: Re: Czy podwyżki obejmą rezydentów?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Oct 2006 20:32:40 +0200, aitm wrote:

> czy podwyżki obejmą rezydentów?

Nie. Podwyżki nie obejmują rezydentów i stażystów, ponieważ ich pensje
nie są finansowane z kontraktów. Nie obejmuja również studentów studiów
doktoranckich, pobierających stypendium.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2006-10-05 20:01:13

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

aitm napisał(a):
> witam
>
> czy podwyżki obejmą rezydentów?
Jakie podwyżki? hehehe
Toć to jałmużna!
Jestem świeżo po stażu, nie jestem na specjalizacji w tej chwili,
pracuję w POZ i zarabiam więcej niż koledzy i koleżanki na rezydenturze.
Mam w planach zdawać na rezydenturę, bo inaczej się nie dostanę na
wymarzoną specjalizację, ale się zastanawiam, czy warto. Bo to się
niezłe jaja zaczynają robić. Rezydent będzie mniej zarabiał od lekarza
na etacie robiącego specjalizację w normalnym trybie. Hehehe
Pora zbierać manatki i wyjeżdżać. Tylko czemu mi to tyle czasu zajmuje...

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

4. Data: 2006-10-05 21:04:04

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Oct 2006 22:01:13 +0200, "Paweł W." wrote:

> Jakie podwyżki? hehehe
> Toć to jałmużna!

Owszem, tak tez to można określić. Tym niemniej z formalnego punktu
widzenia są to podwyżki.

> Jestem świeżo po stażu, nie jestem na specjalizacji w tej chwili,
> pracuję w POZ i zarabiam więcej niż koledzy i koleżanki na rezydenturze.

To mogę jedynie pozazdrościć, bo mój kolega, który jest na rezydenturze
ma jak na razie istotnie wyższą pensję, niż ja na etacie. A stawki
dyżurowe (jako że obliczane są na podstawie pensji podstawowej, w tym
wypadku rezydenckiej) ma chyba najwyższe spośród wszystkich dyżurujących
- a jest wśród nich nawet jedna osoba z habilitacją - i dlatego szpital
nie pozwala mu na więcej, niż bodaj trzy dużury w miesiącu.

> [...]
> niezłe jaja zaczynają robić. Rezydent będzie mniej zarabiał od lekarza
> na etacie robiącego specjalizację w normalnym trybie. Hehehe

W cywilizowanych krajach rezydenci zarabiają znacznie mniej, niż lekarze
na etatach. Nie wiedziałeś o tym?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

5. Data: 2006-10-06 00:39:03

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Paweł W."" <adres@sygnaturka> napisał w wiadomości

> Pora zbierać manatki i wyjeżdżać. Tylko czemu mi to tyle czasu
> zajmuje...

O ile wiem, to do starania się o wyjazd za granicę do pracy jako lekarz,
to trzeba mieć specjalizację i określony staż pracy!!!
Nigdzie nie potrzebują po prostu chętnych:-) Więc radzę - skoro już
wytrzymałeś 6 lat na studiach to trzeba zacisnąć przed wyjazdem zęby i
pozdawać tutaj co trzeba.

6. Data: 2006-10-06 07:51:44

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Oct 2006 02:39:03 +0200, Marek Li wrote:

> O ile wiem, to do starania się o wyjazd za granicę do pracy jako lekarz,
> to trzeba mieć specjalizację i określony staż pracy!!!

Czasem można wyjechać po studiach (a nawet w ich trakcie), bez
specjalizacji i zacząć szkolenie już za granicą. Nie wiem, czy to nie
lepsze rozwiązanie.

> Nigdzie nie potrzebują po prostu chętnych:-)

Potrzebują. Trzeba się po prostu znacznie bardziej postarać i wykazać
większą aktywnością w poszukiwaniach.

> Więc radzę - skoro już
> wytrzymałeś 6 lat na studiach to trzeba zacisnąć przed wyjazdem zęby i
> pozdawać tutaj co trzeba.

Nie trzeba. Przykład - żywy, cały i zadowolony - pisuje tu nawet
czasami.

7. Data: 2006-10-07 00:44:38

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości news:1soobydywfjfe.dlg@always.coca.cola...

> Nie trzeba. Przykład - żywy, cały i zadowolony - pisuje tu nawet
> czasami.

Za bardzo się chyba zasugerowałem drogą ewakuacyjną, którą sam próbuję
przejść:-) Bo tu gdzie ja chcę jechać ludzie wiedzą dokładnie jakich
lekarzy i jakich specjalnosci potrzebują.
--
Marek Li

8. Data: 2006-10-07 09:05:20

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Oct 2006 02:44:38 +0200, Marek Li wrote:

> Za bardzo się chyba zasugerowałem drogą ewakuacyjną, którą sam próbuję
> przejść:-) Bo tu gdzie ja chcę jechać ludzie wiedzą dokładnie jakich
> lekarzy i jakich specjalnosci potrzebują.

Osoba, o której piszę tez wiedziała czego chce:)

Ja sam idę taką ścieżką, jak Ty. Za kilka - kilkanaście miesięcy będę
miał bardzo ciężkie decyzje do podjęcia.

9. Data: 2006-10-07 11:38:08

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości news:1fenxikb8d1f3.dlg@always.coca.cola...

> Ja sam idę taką ścieżką, jak Ty. Za kilka - kilkanaście miesięcy będę
> miał bardzo ciężkie decyzje do podjęcia.

Jak jeszcze napiszesz, że we wrześniu byłeś na rekrutacji w
Konstancinie, to by oznaczało, że się widzieliśmy:-)
--
Marek Li

10. Data: 2006-10-07 14:54:53

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li napisał(a):
> [...]
>
> Jak jeszcze napiszesz, że we wrześniu byłeś na rekrutacji w
> Konstancinie, to by oznaczało, że się widzieliśmy:-)
Panowie do Szwecji?
Ja też chcę!

A tak na poważnie, to szukałem pracy w Danii (bo tam mam rodzinę).

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,
a czarne jest czarne"
pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

Tajemniczy zastrzyk antyalkoholowy
dobry psycholog na śląsku
Zimno = boli :(
Ile mg kofeiny ma czubata łyżeczka kawy rozpuszczalnej?
co to moze byc - czeste palenie po lewej stronie podbrzusza i ból kosci ogonowej przy schylaniu