Tajemniczy zastrzyk antyalkoholowy

1. Data: 2006-10-05 18:11:05

Temat: Tajemniczy zastrzyk antyalkoholowy
Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://uwaga.onet.pl/1363976,4,archiwum.html

2. Data: 2006-10-06 13:52:42

Temat: Re: Tajemniczy zastrzyk antyalkoholowy
Od: MrSpodek <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha napisał(a):
> http://uwaga.onet.pl/1363976,4,archiwum.html

Z racji mojego zajęcia, niestety wiem, że to nie dotyczy tylko i
wyłącznie tej jednej lekarki. Słyszałem o czymś takim od różnych
pacjentów z różnych miejsc w Polsce.

MrSpodek
--
anoreksja, bulimia, uzależnienie - profesjonalne leczenie
http://www.cpp.info.pl

3. Data: 2006-10-08 13:16:53

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

MrSpodek napisał(a):

> Z racji mojego zajęcia, niestety wiem, że to nie dotyczy tylko i
> wyłącznie tej jednej lekarki. Słyszałem o czymś takim od różnych
> pacjentów z różnych miejsc w Polsce.
>
> MrSpodek
Na lekarzy to się psioczy, a jak jakiś znachor coś takiego magicznego
zaproponuje, to zaraz znajdą się obrońcy niekonwencjonalnej metody.
Nie chcę bronić tej lekarki, ale chyba poszła po rozum do głowy i
stwierdziła, że ludzie nie chcą być leczeni i nie zależy im na
kompetencji, ale chcą być "czarowani".
Krzyczenie na tę lekarkę to czysta hipokryzja, niezależnie jak niezgodne
z etyką jest takie postępowanie(okłamywanie pacjenta co do skuteczności
leczenia).

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

dobry psycholog na śląsku
Zimno = boli :(
Ile mg kofeiny ma czubata łyżeczka kawy rozpuszczalnej?
co to moze byc - czeste palenie po lewej stronie podbrzusza i ból kosci ogonowej przy schylaniu
Aceton w moczu