Czy poszerzyć zęby?

1. Data: 2009-11-04 07:54:32

Temat: Czy poszerzyć zęby?
Od: Suri <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od zawsze mam między zębami tj. 2 a 3 po obu stronach dość duże
przerwy.
Ostatnio postanowiłam, że mam ich dość i zapytałam mojego dentystę czy
możnaby coś z tym zrobić. Stwierdził ,że może dać na to jakby szersze
plomby(zęby są zdrowe) tym samym poszerzając ząb 2 i zmniejszając
przestrzeń między zębową. Myślałam ,że zaproponuje mi jakieś licówki,
ale on zaproponował nałożenie na ząb materiału i obrobienie go.
Pytam więc, czy ktoś z Was ma zrobione coś podobnego, bo obawiam sie
żeby te ulepszenie nie okazało sie zeszpeceniem zębów. Moja koleżanka
dawno ze 13 lat temu zrobiła sobie coś takiego i wyszło świetnie tyle,
że w świetle ultrafioletowym te zęby świeciły. Boje sie, że będą się
odznaczać kolorem albo wielkością.
Bardzo proszę o podpowiedź jeśli ktoś coś wie na ten temat.
--
Suri

2. Data: 2009-11-04 09:59:09

Temat: Re: Czy poszerzyć zęby?
Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Suri" <s...@w...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

> ..

A czemu, ktoś Panu będzie oglądać zęby w świetle ultrafioletowym ? ;) Moim
zdaniem to nie jest argument

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

3. Data: 2009-11-04 15:58:24

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> zwrócił błąd:

> A czemu, ktoś Panu będzie oglądać zęby w świetle ultrafioletowym ? ;) Moim
> zdaniem to nie jest argument

Pewnie w jakimś klubie.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

4. Data: 2009-11-04 18:17:19

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Suri wrote:
> [...]
> odznaczać kolorem albo wielkością.
> Bardzo proszę o podpowiedź jeśli ktoś coś wie na ten temat.

byc moze nie zeszly Ci 3ki w dol i tak Ci sie wydaje? Albo jakis genetyczny
defekt, zdjecie japy rentgenowskie robiles? To sie nazywa zdjecia panoramiczne.
Bedziesz widzial stan jak na dloni, jak cos siedzi w kosci to bedzie widac.

Ja bym nie pytal dentysyt ale dobrego ortodonty, zeby zatrzymane da sie
sprowadzic w dol ale czy w Twoim wieku - watpliwe ale sie nie znam. Wszystkie
nakladki to coby nie mowic protezy i nie pomagaja w zdrowiu na ten zab ktory
bedzie fundamentem dla tego triku.

Moze ortodonta i implanty... kij wie. Tak dla siebie zrob fotke panoramiczna i
bedziesz wiedzial dlaczego sa szpary, zapytaj tez ortodonte, wielu ma darmowe
wizyty pierwsze. Cos Ci powie.

5. Data: 2009-11-06 11:10:08

Od: "Jacek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przejdź się do ortodonty.
Samo poszerzanie zębów wydaje mi się kuriozalne.
Jacek

6. Data: 2009-11-07 17:12:58

Od: Suri <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lis, 16:58, Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote:
> Proces Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> zwrócił błąd:

> Pewnie w jakimś klubie.
>
> --
> Saiko Kila
> Unregistered Windows User #7.29581131e8

Właśnie, w dyskotece świeciły jej te zęby.
--
Syla

7. Data: 2009-11-07 17:18:50

Od: Suri <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 12:10, "Jacek" <m...@g...com> wrote:
> Przejdź się do ortodonty.
> Samo poszerzanie zębów wydaje mi się kuriozalne.
> Jacek

Nie nie mam podstaw sądzić, że zęby są nieobsunięte jak kolega
sugeruje. Mam od zawsze tz furtki między tymi zębami jak
ten komik Jachimek tyle, że nie na środku a między 2-3.
--
Syla

"Bez pracy NIE ma kolaczy" - nawet podczas studiowania Biblii
Re: Referencje w Biblii do DNA potwierdzaja zasade osiagania niesmiertelnosci poprzez powtarzalne cofanie czasu