Czy przestać brać diane35?

1. Data: 2004-10-23 06:48:03

Temat: Czy przestać brać diane35?
Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim witam, a następnie zapytuję co robić. Biorę diane35, ale
2 dni temu zdarzylo mi się zapomnieć, podejrzewam że za kilka dni może się
okazać, że jestem w ciąży-ponieważ były to dni płodne. Czy dobrze zrobiłam, że
przestałam na razie brać diane? Do lekarza mogę iść najwcześniej w poniedziałek
więc liczę na Wasze rady.
Pozdrawiam:)

2. Data: 2004-10-23 08:43:12

Temat: Re: Czy przestać brać diane35?
Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos r...@o...pl
grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

> [...]
>przestałam na razie brać diane? Do lekarza mogę iść najwcześniej w poniedziałek

A skad wiesz, ze byly to dni plodne, skoro bierzesz tabletki?
Moze sie nie znam, ale nie wydaje mi sie, zeby w 12-24 godziny po
wzieciu ostatniej tabletki nagle stalyby sie "dni plodne"...
Ale jak mowie, nie znam sie.

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

3. Data: 2004-10-23 10:43:29

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
że
> przestałam na razie brać diane? Do lekarza mogę iść najwcześniej w

w adnym wypadku nie przerywać brania , nawet jesli zapomnienie wynosi wiecej
niz 12 godzin to wziąć zapomnianą puigulkę nawet jesli bedzie to oznaczało
branie 2 naraz, 7 dni dodtakowego zabezpieczenia

jesli to byl 3 tydzien brania pigulek mozna zrobić 7 dniową przerwę , ale
licząc dzien w kt zapomniało się pigułki także, potem 8 dni kolejne opakowanie
itd

poza tym hormony to nie cukierki i nie nalezy brać ich jak się podoba
poczytaj ulotkę

pozdrawiam

Aska

4. Data: 2004-10-23 13:11:10

Od: "Anna-Maria24" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie powinnas odstawiac Diany tylko brać dalej, ale do konca cyklu
zabezpueczać się dodatkowo prezerwatywą.

5. Data: 2004-10-23 14:21:11

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

czyli to znaczy, ze nie moglam zajsc w ciaze? a jesli zaszlam to czy dalsze
branie nie zaszkodzi ciazy??

6. Data: 2004-10-23 14:55:11

Od: "Anna-Maria24" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie powinnaś zajść w ciążę, nie jest to 100%, ale prawdopodobieństwo jest
minimalne, ale teraz stosuje prezerwatywy do czasu aż zaczniesz brać kolejne
opakowanie i najlepiej jeszcze przez pierwsze dwa tygodnie nowego opakowania

7. Data: 2004-10-23 15:49:58

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opakowanie i najlepiej jeszcze przez pierwsze dwa tygodnie nowego opakowania

1. no tak, ale w niebraniu diane mam juz 2 lub 3 dniowa przerwe, jak to teraz
wyregulowac, moze wiesz?
2. a jesli jednak ciaza to diane zaszkodzi, prawda?

8. Data: 2004-10-23 16:06:01

Od: "Anna-Maria24" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie powinna zaszkodzić, ma niewielką ilość hormonów mogących zaszkodzic.zrób
7 dniowa przerwę, powinnno wystapić krwawienie i na nowo rozpocznij branie
diany:) a na przyszłość czytaj dokąłndie ulotkę dołączona do tabletek, w
Dianie jest bardzo ładnie wszystko opisane:) biore ją od około 8 lat:)

9. Data: 2004-10-23 16:32:10

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> diany:) a na przyszłość czytaj dokąłndie ulotkę dołączona do tabletek, w
> Dianie jest bardzo ładnie wszystko opisane:) biore ją od około 8 lat:)

ok, bardzo dziekuje za odpowiedz jak i za wszystkie pozostale:)
po 7 dniach i tak robie tescik coby wszystko bylo jasne:)
pozdrawiam:)

10. Data: 2004-10-23 17:49:20

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok, bardzo dziekuje za odpowiedz jak i za wszystkie pozostale:)
> po 7 dniach i tak robie tescik coby wszystko bylo jasne:)
> pozdrawiam:)

oczywiście teraz musisz zacząć brac pigulki od 1 dnia krawienia i na wszelki
wypadek 7 dni dodatkowego zabieczenia

a na drugo raz w razie zapomnienia stosuj sie do procedur

tabletka zapomniania w pierwszym tygodniu brania - przyjąć pominietą tabletke
tak szyzbko jak to mozliwe , nawet jesli oznacza wzięcie 2 jednoczesnie ) ,
kolejne zazzywac o stalej porze + 7 dni dotakowego zabezpieczenia

tabletka pomieta 2 drugim tygodniu brania :przyjać tabletke pominietą tak
szybko jak to mozliwe nawet jesli oznacza wziecie dwóch naraz, skuteczność
antykoncepcyjna jest zachowana

tabletka pominięta w 3 tygodniu
a) przzyjac tabletke najszybciej jak to mozliwe, kolejne brac o stałej porze,
nie robić pzerwy tylko zacząc kolejne opakowanie

b)mozna nie brac juz dalej tabletek, zrobic 7dniową przerwę lub krótszą (
wliczając dzien pominietej tabletki ) , i po przerwie zacząc kolejne
opakowanie , zmieni sie tylko dzzien pryjmowania pierwszej tabletki

wie cmoe sprawdź zkt tygodnia zapomnialas tabletke ??

pozdrawiam

Aska

przed, po lub w trakcie posiłku?
Podawanie lekow niezarejestrowanych