Czy róża może rosnąć w trawie?

1. Data: 2005-09-11 13:09:33

Temat: Czy róża może rosnąć w trawie?
Od: "Kapitansio" <b...@i...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Podczas gryla doszło do wymiany zdań. Jedni mówili, że róże pnące można
tylko sadzić w odchwaszczonej i oczyszczonej z trawy rabatce a inni że róża
pnąca może być posadzona w trawie trawnika.Zupełnie jej to podobno nie
przeszkadza i nie hamuje wzrostu rośliny. Powiedzcie jak to jest w
rzeczywistości, czy trawa ma wpływ na rozwój róży i jej
kwiatostan.Czekam.Sprawa pilna!
Dzięki już za odpowiedź.
Pozdrawiam
Bogusław
b...@i...net.pl

2. Data: 2005-09-11 13:42:41

Temat: Re: Czy róża może rosnąć w trawie?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Kapitansio wrote:

> [...]
> przeszkadza i nie hamuje wzrostu rośliny. Powiedzcie jak to jest w
> rzeczywistości, czy trawa ma wpływ na rozwój róży i jej

Jakikolwiek krzew sadzisz, musisz wykopac dolek, wiec na
szerokosc dolka i tak trawe zniszczysz. Nie widze wiec
specjalnej roznicy miedzy sadzeniem "w trawie" i na
specjalnej rabatce.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2005-09-11 15:29:16

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kapitansio napisał:

> Podczas gryla doszło do wymiany zdań.
Czekam.Sprawa pilna!

Co, doszło do zakładu ? Bo róży akurat teraz się nie spieszy do
rozstrzygnięcia sporu :-)
Pozdrawiam, Barbara

4. Data: 2005-09-11 15:31:54

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dg1abj$622$1@nemesis.news.tpi.pl Kapitansio
<b...@i...tarnow.pl> napisał(a):

> Podczas gryla doszło do wymiany zdań.

Hejka. Róża może rosnąć w ziemi. :-)
Pozdrawiam bezprecedensowo Ja...cki

5. Data: 2005-09-11 16:23:37

Od: "Kapitansio" <b...@i...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale się dowiedziałem. Sami mądrzy.Spór dalej istnieje. Czy trawa wokół
bezpośredniego sąsiedztwa róży ma wpływ na wzrost i kwiatostan?
Nie ma na to mądrych? Tak ciężko odpowiedzieć jednoznacznie?
Bogusław
b...@i...net..pl

6. Data: 2005-09-11 17:03:57

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezpośredniego sąsiedztwa róży ma wpływ na wzrost i kwiatostan?
> Nie ma na to mądrych? Tak ciężko odpowiedzieć jednoznacznie?

Chyba sam możesz sobie odpowiedzieć, wiedząc,że wszyskie rośliny
rosnące w pobliżu rośliny uprawianej, pobierają wodę i składniki
odżywcze.
Może rosnąć, ale czy jej będzie dobrze, to już drugi zestaw pytań.
Pozdrawiam. Mirzan

7. Data: 2005-09-11 17:35:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kapitansio" <b...@i...tarnow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeszkadza i nie hamuje wzrostu rośliny. Powiedzcie jak to jest w
> rzeczywistości, czy trawa ma wpływ na rozwój róży i jej

Zauważyłam, że co by się w trawie nie posadziło rośnie słabiej niż na
rabcie.

Podzrawiam
Kaśka

8. Data: 2005-09-11 18:15:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale się dowiedziałem. Sami mądrzy.

I owszem, jestem mądry, dlatego nie odpowiadam
na przedszkolne pytania.

> Bogusław

Boletus

9. Data: 2005-09-11 18:23:26

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):
> [...]

Może tylko po co.

> I owszem, jestem mądry, dlatego nie odpowiadam
> na przedszkolne pytania.

Dowcip polega na tym, że na takie pytania trzeba udzielac rozsadnej i
jednoznacznej odpowiedzi.
Dlatego madrze robisz, że nie odpowiadasz.
:-P
pozdr. Jerzy

10. Data: 2005-09-11 19:02:22

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Dowcip polega na tym, że na takie pytania trzeba udzielac rozsadnej i
> jednoznacznej odpowiedzi.

Jednoznacznej? Nie przesadzajmy, to nie matematyka :-)
Po pierwsze, co to znaczy "w trawie"? Kopiesz dolek,
wsadzasz roze, wiec tam gdzie wykopales, trawy juz nie ma.
Jaka odleglosc rozy od trawy to "w trawie"? Po drugie,
co to znaczy "przeszkadza i hamuje wzrost"? Jak to
bedziesz mierzyl? Po trzecie, to, jak roza bedzie rosla,
zalezy jeszcze od tak wielu innych czynnikow!

I jak tu dac jednoznaczna odpowiedz? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz