Czy slyszeliscie o zupie z pokrzywy?

1. Data: 2001-11-14 20:59:47

Temat: Re: Odp: Czy slyszeliscie o zupie z pokrzywy?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>W tym roku zamarynowałam kilka malutkich słoiczków z nasionami nasturcji.
>Mają udawać kapary?!
>Czekam na ochotnika, który pierwszy spróbuje...
>
> Ela

ja moge. lubie marynowane rosliny
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-14 22:27:33

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> Podtwierdzam!!! Krysia ma calkowita racje :o)))
> Zupe z mlodej pokrzywy zawsze robila moja babcia, tez bylo tak jak w
> szczawiowej i tez pokrzywe babcia parzyla wrzatkiem. To niewyczerpalne
> zrodlo witamin, a juz szczegolnie na wiosne :o)))

U nas tez taka mama robila. Troche sie dziwnie czulam jedzac pokrzywe, ale
ogolnie byla fajna w smaku.

> A surowka z mleczy tez jet dobra, tylko trzeba je chyba najpierw moczyc w
> solonej wodzie, aby stracily gorycz.

Mlecz jest bardzo zdrowy (pokrzywa tez - ma bardzo duzo zelaza i zdaje sie
witaminy C tez - te zazwyczaj ida w parze). Herbatka z korzenia mlecza jest
dobra na watrobe, nerki, odwadnia troche organizm (w przypadku, gdy sie
odklada w organizmie sporo wody), przerabialam to podczas poprzedniej ciazy ;)
Kasia

1. Data: 2001-11-14 22:39:29

Temat: Re: Czy slyszeliscie o zupie z pokrzywy?
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> pierogi? dawaj przepis na farsz :)))))
> pzdr agi

Nie mam (. Mowilam tylko ze jadlam, ale nigdy nie robilam. Szkoda (

pozdrowienia
*******
m-gosia
*******

1. Data: 2001-11-15 14:45:46

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym roku zamarynowałam kilka malutkich słoiczków z nasionami nasturcji.
> Mają udawać kapary?!
> Czekam na ochotnika, który pierwszy spróbuje...
>
> Ela

Zglaszam sie :o)))

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-11-17 17:22:00

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nigdy, ale dzis natknelam sie na przepis kogos od zdrowej zywnosci.
Jest
> to zupa typowo wiosenna, wiec jeszcze trzeba troche poczekac. Robi sie
ja na
> mlodych pedach. Jadlam pierogi z pokrzywa ale nigdy zupe, ciekawe...
Jest przepis w archiwum, już kiedyś go podawałem.
pozdr. Jerzy

pomysly na zapiekanki z ziemniakami...
co na obiad?
Gorzka brukselka.