zupka z serka topionego

1. Data: 2001-11-14 09:06:30

Temat: zupka z serka topionego
Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na zyczebnie co poniektorych pan, podaje przepis za pewnym mezczyzna,
ktorego nicka nie pamietam, ale ktorego zupka z serka topionego (ponoc
koniecznie pieczarkowego) bardzo mi smakowala. Ow mwzczyzna przepis ten
zapodal na grupe jakis miesiac temu, moze nieco wiecej.
Moze zupka traci nieco zaslupizmem, ale ... no co tam.

Pisze, co nastepuje:

ZUPKA SEROWA Z SERKA TOPIONEGO (PIECZARKOWEGO) - PORCJA NA DWIE OSOBY
(przynajmniej u mnie w domu ;-))

0,5 l wody
kostka rosolowa
maly por
duza marchew
100 g serka topionego pieczarkowego
smietana + maka
grzanki + natka pietruchy

Do gotujacego rosolku zetrezc na tarce por i marchew, gotowac. Jak beda
miekie, dodac serek, mieszac do rozpuszczenia. Pozniej zabielic smietana i
maka (w przepisie owego mezczyzny bylo napisane, ze niekoniecznie TRZEBA
zabielac, ale ja zabielilam, przez co zupa byla nadmiernie syta, ale dobra)

No i na talerzyk. Do tego grzanki (czyli - jak mniemam - pokrojone w kostke
kromki chleba i rzucone na patelnie na mala ilosc tluszczu, podsmazone
mniam!) i natke pietruchy.

Szybkosc, zaslupizm, smaczne. Dla mnie bomba, jak wracam a pracy i umieram z
glodu.

Pozdrawiam!
satia

--
Anna Rychel
Fortuna Communication Sp. z o.o.

tel: 071/ 36 07 800
fax: 071/ 36 07 850
e-mail: a...@f...pl
http://www.fortuna.pl
NIP: 897-000-94-31

1. Data: 2001-11-14 09:51:21

Temat: Odp: zupka z serka topionego
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "satia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapodal na grupe jakis miesiac temu, moze nieco wiecej.
> Moze zupka traci nieco zaslupizmem, ale ... no co tam.

ciach
> Szybkosc, zaslupizm, smaczne. Dla mnie bomba, jak wracam a pracy i umieram
> glodu.
>
> Pozdrawiam!
> satia

dziekuje bardzo

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-11-14 14:03:34

Temat: Re: zupka z serka topionego
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wielkie :o))

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Gołąbki
Jarek [troll] – relacja z kolacji
Gołąbki prawie z mikrofalówki - wczorajsze doświadczenie...
Co na obiadek???
dynia