dynia

1. Data: 2001-11-14 08:09:07

Temat: dynia
Od: "claudie" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Chcialam zaprawic dynie w occie. Robilam juz to w zeszlym roku i wyszlo
wspaniale.
Kupilam juz dynie ale nie moge znalezc nigdzie paleczki cynamonowej, ktora
podana jest w przepisie.
Czy nie orientujecie sie, czy mozna ja zastapic sproszkowanym cynamonem?

dzieki
C.

1. Data: 2001-11-14 11:41:14

Temat: Re: dynia
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

claudie wrote:

> [...]
> podana jest w przepisie.
> Czy nie orientujecie sie, czy mozna ja zastapic sproszkowanym cynamonem?

niechętnie. Zrobi się ciapciate i brunatne. W Herbapolu nie mają?

Waldek

1. Data: 2001-11-14 19:22:37

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> niechętnie. Zrobi się ciapciate i brunatne. W Herbapolu nie mają?
>
> Waldek
Kamis ma w swojej ofercie cos takiego.
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

Szpinakowianie - odezwijcie się!
nalewka - jak uratowac
Przepis na przesmaczniasty makaron z brokulami
Swieze zurawiny - co zrobic?
Spóźniony makowiec dla Moniki