Czy sperma dziala na cere?

1. Data: 2005-07-18 21:23:25

Temat: Re: Czy sperma dziala na cere?
Od: "A..." <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Mam takie pytanie. Otoz cytalam rozne pisma i w jednym z nicz byla rada ze
> sperma korzystnie wplywa na cere. Probowalam smarowac twarz sperma mojego
> chlopaka i przyznam, ze widze poprawe. Ale nie wiem czy to moja
> samosugestia, czy prawdziwy efekt.
>
> Czy macie w tej kwestii jakies spostrzezenia??

Nie wierze, ze to zrobilas!!!Slyszalam swojego czasu o tym, ze dziwczyny
ochoczo łykały sperme, bo niby działa odchudzająco, ze chłopaki zaraz po
stosunku ubytek białka uzupełniają wypijając białko kurze,ale cokolwiek
bym "slyszala" czy musze takie idiotyzmy wyprawiac????????

1. Data: 2005-07-19 06:43:37

Od: "Potentat" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo słusznie - nic tak dobrze nie działa na urode kobiety jak sperma, bez
wzgledu, czy bedzie smarowana, łykana, czy zostanie zaabsorbowana przez
organizm kobiety ,,naturalnym'' sposobem, mało - jest jej niezbednie
potrzebna (uwazać proszę jedynie na niepożądaną ciążę)

cienie Bi-Kor
czym smarowac nogi po depilacji?
małe piersi od czego to zależy?
Chwale - Bioderma