czym smarowac nogi po depilacji?

1. Data: 2005-07-02 11:04:08

Temat: czym smarowac nogi po depilacji?
Od: "Piotr Nalewajko" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
CZym smarowac nogi po depilacji depilatorem
zeby nie pojawialy sie zaczerwienienia i zapalenie mieszkow wlosowych?
Dziekuje z gory za odpowiedzi.
Ania

1. Data: 2005-07-02 11:19:03

Temat: Re: czym smarowac nogi po depilacji?
Od: Arkadija <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> CZym smarowac nogi po depilacji depilatorem
> zeby nie pojawialy sie zaczerwienienia i zapalenie mieszkow wlosowych?

Spróbuj maścią "Tribiotic" - 10 saszetek około 15 zł. Może nie
spowoduje, że nie będzie zapalenia mieszków, ale złagodzi. Tak radzi
znajoma kosmetyczka.

1. Data: 2005-07-02 12:22:30

Od: "marysia" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam przetrzec zaraz po depilacji nogi spirytusem salicylowym a potem
pudrowac zasypka "Alantan" (w aptece dostepna, tanio)
ta zasypke to stosuj najlepiej jeszcze przez kilka dni po depilacji (na noc
najwygodniej)
ja tez mam problem z zapaleniem mieszkow wlosowych =/
pozdrawiam!

1. Data: 2005-07-02 21:08:09

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Nalewajko" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> CZym smarowac nogi po depilacji depilatorem
> zeby nie pojawialy sie zaczerwienienia i zapalenie mieszkow wlosowych?
> Dziekuje z gory za odpowiedzi.

Alantan, Alantan i jeszcze raz Alantan (krem). Nawet można sobie nie
żałować, tubka kosztuje ok. 7 zł.
A ja robię tak (już wiele razy pisałam co prawda...): po depilacji każdej
nogi obmywam ją chłodną wodą (to nawet przyjemne jak piecze po depilacji),
potem osuszam i smaruję Alantanem. Działa.

Majka

małe piersi od czego to zależy?
Chwale - Bioderma
Jaki krem do twarzy
czarno-brazowy olowek do oczu
[doniesienie] gdzie biusciaste kupuja kostiumy!?