Czy sperma dziala na cere?

1. Data: 2005-07-02 22:16:07

Temat: Czy sperma dziala na cere?
Od: "Angelika" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam takie pytanie. Otoz cytalam rozne pisma i w jednym z nicz byla rada ze
sperma korzystnie wplywa na cere. Probowalam smarowac twarz sperma mojego
chlopaka i przyznam, ze widze poprawe. Ale nie wiem czy to moja
samosugestia, czy prawdziwy efekt.

Czy macie w tej kwestii jakies spostrzezenia??

1. Data: 2005-07-03 06:32:06

Temat: Re:[----]
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Angelika wrote:
[ciach]

No tak, wakacje + neostrada = wysyp inteligentnych inaczej na grupach.

--
JoP

1. Data: 2005-07-03 06:40:23

Temat: Re: Czy sperma dziala na cere?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angelika" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> samosugestia, czy prawdziwy efekt.
>
> Czy macie w tej kwestii jakies spostrzezenia??

Tak. Mogę jedynie wyrazić swoją żałość, że na mózg niestety raczej nie
działa, co widać po Twoim przykładzie.

M.

1. Data: 2005-07-03 09:25:13

Temat: Re: Re:[----]
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał w wiadomości
> Angelika wrote:
> [ciach]
>
> No tak, wakacje + neostrada = wysyp inteligentnych inaczej na grupach.

Ja to widzę tak: dwóch nastolatków (raczej płci męskiej niż żeńskiej), lat
około 14, postanawia "ale zrobimy kawał!". Chichocząc, zasiadają przed
komputerem, pewnie pod nieobecność rodziców i dają upust swojej
inteligencji. No, w końcu moga się popisać swoją wiedzą i erudycją, na co
nie mogą sobie pozwolić w szkole.
I fajnie jest. Dobrze, że zacznie się może robić ciepło, to pójdą sobie na
plażę/ basen.

M.

1. Data: 2005-07-03 10:11:55

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 3 lipca 2005 11:25 użytkownik
sq4ty, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> nie mogą sobie pozwolić w szkole.
> I fajnie jest. Dobrze, że zacznie się może robić ciepło, to pójdą sobie na

A najbardziej bawi ich to, że pojawia się odzew. Jakikolwiek, byle był.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-07-03 10:59:30

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> A najbardziej bawi ich to, że pojawia się odzew. Jakikolwiek, byle był.

Całkiem możliwe, a najbardziej im zależy, żeby kogoś albo zirytować, albo
zażenować, albo jak ktoś ich potraktuje na serio. To już najbardziej.

M.

1. Data: 2005-07-03 11:16:45

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 3 lipca 2005 12:59 użytkownik
sq4ty, sącząc kawkę, wyklepał:

> Całkiem możliwe, a najbardziej im zależy, żeby kogoś albo zirytować, albo
> zażenować, albo jak ktoś ich potraktuje na serio. To już najbardziej.

Niezależnie od tego, o co im chodzi, to im większe zainteresowanie wywołają,
tym bardziej osiągają to, co chcieli :) Dlatego proponuję spotkać się w
innym wątku :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-07-03 11:17:13

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wywołają,
> tym bardziej osiągają to, co chcieli :) Dlatego proponuję spotkać się w

A wiesz, ja też się nudzę, pogadam sobie z młodymi chłopcami. Takie młode,
świeże ciałka, mmmmm :)))))))))).

M.

1. Data: 2005-07-03 11:31:50

Od: "/Agalay" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> A wiesz, ja też się nudzę, pogadam sobie z młodymi chłopcami. Takie młode,
> świeże ciałka, mmmmm :)))))))))).

W swoich marzeniach nie zapominaj, ze nastolatki lubia miec tradzik i sexy
meszek pod nosem ;)))
Pozdro

1. Data: 2005-07-03 15:08:28

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"/Agalay" <a...@m...pl> wrote in message
> W swoich marzeniach nie zapominaj, ze nastolatki lubia miec tradzik i sexy
> meszek pod nosem ;)))

Tak zwany nibywasik :)

s_s

cienie Bi-Kor