Czy subkultury są zaćpane czy też nie?

1. Data: 2000-01-03 23:55:33

Temat: Czy subkultury są zaćpane czy też nie?
Od: "Rindi 2000" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie! Potrzebuję Waszej pomocy. Piszę pracę zaliczeniową na temat używania
narkotyków w różnych subkulturach młodzieżowych. Szukałem długo jakiejś literatury i
informacji w necie, ale bez większych rezultatów.
Na ten temat wiem niewiele. Może trochę jak to wygląda w subkulturze techno i to, że
skini odrzucają dragi całkowicie. Dlatego proszę o jakieś wskazówki.
Rindi