Czy to da efekty ???

1. Data: 2002-11-05 13:49:58

Temat: Czy to da efekty ???
Od: "--Sm@R--" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

HM, zacznę od tego, że ważę ok. 120 kg przy 177 cm wzrostu. Wiem że to o
wiele za dużo.
Zacząłem dietę NŻT (nie żryj tyle):
Dzisiaj zjadłem:
- jogurt naturalny z ziarnami zbóż - mały
- kotleta z piersi z kurczaka panierowanego i pieczonego na oleju z oliwek
- talerz kalafiora i brukselki - ugotowane w osolonej wodzie.
To wszystko co dzisiaj zjadłem i już nic więcej nie zjem.
Czy taka dieta da jakieś efekty i ile musze na nie czekać ???

Zastanawiałem się też nad ruchem optymalnych a może MM tylko, że na to
trzeba troche grosza wydać a ja bym chciał tanim kosztem???

Ruszać się nie mogę - stawy !!! wiec zostaje tylko dieta. Praca siedząca.

Proszę o radę ?
--
___________________________________

Pozdrowienia, Smar
GG: 481719
Domowa: http://www.smar.prv.pl
Moje zdjęcia: http://www.pbase.com/smar
___________________________________

2. Data: 2002-11-09 22:02:22

Temat: Re: Czy to da efekty ???
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--Sm@R--" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> HM, zacznę od tego, że ważę ok. 120 kg przy 177 cm wzrostu. Wiem że to o
> wiele za dużo.
> Zacząłem dietę NŻT (nie żryj tyle):

To nie jest dieta NŻT ale głodówka.

> [...]
> To wszystko co dzisiaj zjadłem i już nic więcej nie zjem.
> Czy taka dieta da jakieś efekty i ile musze na nie czekać ???

Da efekt jojo. Nie musisz czekać długo na jojo.

Masz jeść mniej ale to nie znaczy raz dziennie, tylko co najjmniej 3 razy, a
najlepiej 6.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

zboza