Meridia

1. Data: 2002-11-05 09:20:22

Temat: Meridia
Od: "Karolina" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto słyszał o Meridii? Gdzie dostać dietę Cambrid
Karolina

2. Data: 2002-11-05 09:55:11

Temat: Re: Meridia
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@w...opole.pl> napisał w wiadomości

> Kto słyszał o Meridii? Gdzie dostać dietę Cambrid
> Karolina

Ja slyszalam.Sporo kosztuje i ma tez sporo skutkow ubocznych.Szarpie wiec po
kieszeni i po organizmie.Diete Cambridge dostaniesz u regionalnego
dystrybutora.Oglaszaja sie w prasach lokalnych.Ale po co ci Meridia i
Cambridge?Masz za duzo pieniedzy?Czy zdrowie ci niemile?
Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2002-11-05 10:23:22

Od: "Karolina" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dystrybutora.Oglaszaja sie w prasach lokalnych.Ale po co ci Meridia i
> Cambridge?Masz za duzo pieniedzy?Czy zdrowie ci niemile?
A co radzisz lepszego?Jakie są skutki uboczne oprócz kieszeni?

4. Data: 2002-11-05 10:36:10

Od: "Karolina" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dystrybutora.Oglaszaja sie w prasach lokalnych.Ale po co ci Meridia i
> Cambridge?Masz za duzo pieniedzy?Czy zdrowie ci niemile?

A co radzisz?Jakie są skutki uboczne?

5. Data: 2002-11-05 10:50:48

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> po
> >
> A co radzisz?Jakie są skutki uboczne?

Zastosuj jakas logiczna diete,gdzie bedziesz wydawala pieniadze na zdrowe
jedzenie,bedziesz jadla duzo i rownoczesnie chudla.Nie bedziesz miala
uczucia glodu.
Meridia ma za zadanie hamowac apetyt.Oprocz tego powoduje:uczucie suchosci w
ustach,kolatanie serca-czasem b.powazne,zwiekszona potliwosc.
No i kosztuje 301,39 za 30 kapsulek a 10mg,lub 375,94 zl za 30 kapsulek a 15
mg.Jest na recepte.
O Cambridge czytaj w watku na ten temat.Slyszalam o jojo po niej.Pozdrawiam
Hafsa
PS dla mnie rozsadna dieta ,na ktorej chudne ,duzo jem i nie gloduje jest
Metoda Montignac

6. Data: 2002-11-05 11:15:09

Od: "Jollen" <j...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@w...opole.pl> napisał w wiadomości

> Kto słyszał o Meridii? Gdzie dostać dietę Cambrid
> Karolina

Stosowalam Meridie 10, straszne paskudztwo, oprocz tego, ze nie mialam
wogole ochoty na jedzenie, to siusialam tak czesto, ze przestalam wychodzic
na dluzej niz godzinka z domku. Owszem schudlam i bardzo szybko zyskalm
utracona wage x2.
Po jakims czasie zaczelam stosowac diete Cambridge, po tygodniu przestalam
byc glodna, mialam metaliczny smak w ustach, ale juz czulam sie
szczuplejsza. Diete Cambridge stosowalam 2 razy, schudlam, wypieknialam,
niestety na jakies 3 miesiace.

Minal rok od stosowania tych preparatow, efekt jest taki, ze z BMI 28 mam
38 - nie bylo warto.

Teraz czaje sie na odzywianie wg Montignaca, przyznam sie iz od kilku
tygodni jestem czytaczem m.in. tej drupy, kupilam ksiazke, no i chyba zaczne
probowac.

To tyle

Pozdrawiam

Jollen

7. Data: 2002-11-05 11:27:06

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jollen" <j...@p...pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Teraz czaje sie na odzywianie wg Montignaca, przyznam sie iz od kilku
> tygodni jestem czytaczem m.in. tej drupy, kupilam ksiazke, no i chyba

Nie masz sie co czaic.Po prostu zacznij jesc wg zasad.Nie bedzeisz glodna
wcale,nie bedzie cie ssalo w zoladku.Bedziesz jesc naprawde smaczne potrawy
a co najwazniejsze-bedziesz chudla.Pozdraiwam Hafsa

8. Data: 2002-11-05 11:33:21

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Teraz czaje sie na odzywianie wg Montignaca, przyznam sie iz od kilku
> tygodni jestem czytaczem m.in. tej drupy, kupilam ksiazke, no i chyba

Witaj Jollen!

Wspolczuje ci bardzo ale wiem tez jak czlowiek zdesperowany szuka czegos, co
mu pomoze. Czesto niestety to co znajdzie nie okazuje sie tym czego szukal..
Czy to twoja wina? NIE to wina tych , ktorzy wymyslaja te diety.

Kiedy ja po raz pierwszy powiedzialam w domu: przechodze na diete Montignac
Moj maz nie majac zadnego pojecia co to za dieta lecz slyszac kolejna nazwe
diety na ktora "przechodze" powiedzial:
cyt: "wiesz co ? ja wymysle jakas diete, opublikuje, powiem ze to dieta cud,
ze 1000 -ce ludzi po niej schudlo i wiesz ile ludzi sie na to nabierze? Ty
tez bedziesz ja stosowac. "

Co chce powiedziec.. jest mnostwo diet, pod maloktora nazwisko (kto ja
stworzy i dlaczego)
ludzie sie nabieraja, bo chca byc piekni.

Kazda z nas kiedys nabrala sie taka diete.

MM zainteresowal sie gdy przez przypadek trafilam na stronke Janka
Werbinskiego
gdzie przeczytalam to co sama myslalam o innych dietach.. (autopsja)
pomyslalm wtedy... skoro facet mysli tak jak ja.. to sprobuje tego o czym
pisze ze poleca.
i tak zostalam :)

witam Cie Jollen i pozdrawiam
jak czegos nie wiesz pytaj !

Saman_tha

9. Data: 2002-11-05 15:38:20

Temat: Trzeba to sprawdzić! Re: Meridia
Od: "Chudy" <c...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz,ja zartowalam.Jestem na montignac od 3,5 miesiaca,nie musze kupowac
> specjalnych odzywek ,tylko jak najmniej przetworzone produkty.Jem
sporo,nie
> chodze glodna-i chudne.

>I cera mi wypiekniala i wlosy i paznokcie.Nie mam celulitu.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>A waga idzie w dol.Nie musze spartansko trwac na diecie,bo ona jest
> po prostu noramlna i przyjemna.to raczej sposob na odzywianie
sie.Pozdrawiam
> Hafsa

Wow! (tu wstawić obrazek z kreskówek Disneya z oczami na sprężynkach) -
musimy chyba jakieś spotkanie grupowe we Wrocławiu zrobić!!! Kto zna jakąś
knajpkę
zgodną z zasadami MM? Najprędzej to chyba Vega?

Pozdrawiam wszystkie piękne Wrocławianki (to chyba się nazywa tautologia,
nie? :-) )

Chudy

10. Data: 2002-11-07 08:55:59

Temat: Re: Trzeba to sprawdzić! Re: Meridia
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chudy" <c...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zgodną z zasadami MM? Najprędzej to chyba Vega?
>
> Pozdrawiam wszystkie piękne Wrocławianki (to chyba się nazywa tautologia,

Nie ma sprawy Chudy.Moze byc tez barek z sokami w galerii dominikanskeij.Nie
wiem tylko,jak sprawdzisz ten celulit,bo paznokciami cie
zszokuje!!!!!!!!!!!Hafsa

Dieta Cambridge
Jakis Monti..?
low Gi diet