waga

1. Data: 2002-11-04 09:09:35

Temat: waga
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, jesli nie na temat ale juz nie mam sily.

Na jakich wagach wazycie sie: jestescie zadowoleni? czy nie?

Ja w zeszlym tygodniu kupilam 2 i kazda reklamowalam.
wczoraj kupilam kolejna tym razem elektroniczna..
pamietajac co powiedzial <em> wazylam sie z i bez 1 kg maki (waga nie
drgnela)
Kiedy moj maz wazyl sie z ta sama maka i bez - z maka wazyl 1,5 kg wiecej
(roznica w wadze miedzy nami - 8 kg)
Ja juz nie wiem, czy ja mam pecha, czy tez takie wagi produkuja...
Bede wdzieczna za wskazowki.
Nie potrzebuje "wodotryskow", mierzenia tluszczow i innych ..
chce tylko byc pewna, ze waze tyle co wskazuje waga :)

--
pozdrawiam serdecznie

Saman_tha

2. Data: 2002-11-04 09:56:24

Temat: Re: waga
Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie potrzebuje "wodotryskow", mierzenia tluszczow i innych ..
> chce tylko byc pewna, ze waze tyle co wskazuje waga :)

Dostałem od mamy (nie śmiać się) w prezencie wagę "SOEHNLE" elektroniczną.
Taka biała z ciemnym okienkiem. Jestem z niej zadowolony. Test kilograma
mąki przeszła nieźle, pokazała 0,9 kg.więcej jak wziąłem do ręki kilogram
mąki. Jest konsekwentna. Zawsze ważę się 4 razy i biorę średnią z trzech
ostatnich ważeń. Są w przedziale 0,4 kg co przy moich (nie śmiać się) stu
nie robi wielkiej różnicy zwłaszcza, że i tak patrzę zwykle na trend z
conajmniej kilku dni bo dopiero to jest informacja cokolwiek warta.
Mam nadzieję, że choć troszkę pomogłem.
Pozdrawiam
JAnuszeq

3. Data: 2002-11-04 10:15:13

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałem od mamy (nie śmiać się) w prezencie wagę "SOEHNLE" elektroniczną.

Ja tez dostalem od mamy wage jakies dwa tygodnie temu. Philips,
elektroniczna, jakis 180zl (chyba bo prezent)

jest super jak wypije jogurt 500g to przybywa mi 500g a jak 400 to 400.

nie chce sie z wami dzielic moimi obserwacjami o masie stolca ale sa ciekawe
;-) generalnie waze sie ostatnio strasznie czesto.

waga jest smieszna bo trzeba ja kopnac zeby sie wlaczyla.

polecam

4. Data: 2002-11-04 10:22:01

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie potrzebuje "wodotryskow", mierzenia tluszczow i innych ..
> chce tylko byc pewna, ze waze tyle co wskazuje waga :)

Ja mam Tanite,ale ona tez mierzy % tluszczu.Jest dokladna do 0,2.Jesli
zdejme z siebie sweter i spodnie,jest -1 kg.Jesli pojde do toalety tez jest
na wadze mniej.Nie waze sie codziennie,ale w pracy raz na jakis czas.Co mnie
cieszy,ze pokazuje coraz mniej.Moze to ja nie chudne ,a waga jest cudowna i
wie,o co mi chodzi???Hafsa

5. Data: 2002-11-04 10:34:43

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez dostalem od mamy wage jakies dwa tygodnie temu. Philips,
> elektroniczna, jakis 180zl (chyba bo prezent)

Musta a nie wiesz jaki model? Moze poszukalabym gdzies w internecie bo u nas
takich nie ma :(

> jest super jak wypije jogurt 500g to przybywa mi 500g a jak 400 to 400.

wow

no to nie widze lepiej :)

Saman_tha

6. Data: 2002-11-04 10:35:45

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam Tanite,ale ona tez mierzy % tluszczu.Jest dokladna do 0,2.Jesli
> zdejme z siebie sweter i spodnie,jest -1 kg.Jesli pojde do toalety tez
jest
> na wadze mniej.

Duzo dalas za nia?
tak do 200 zl bym kupila (jesli Leclerk przyjmie moja reklamacje)

Saman_tha

7. Data: 2002-11-04 11:04:12

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wydaj mi sie ze mama ja kupila w Auchan

jutro sprawdze model

moze byc problem bo wyzucilem pudelko

8. Data: 2002-11-04 11:26:23

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> Przepraszam, jesli nie na temat ale juz nie mam sily.
>
> Na jakich wagach wazycie sie: jestescie zadowoleni? czy nie?

Zadowolony.
Waga Korona, elektroniczna.
Udało mi się trafić na przecenie w Niemczech i kupiłem ją poniżej pół ceny.
Dokładność do 100 g, bateria wystarcza na 20 lat.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

9. Data: 2002-11-04 11:56:20

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest
>
> Duzo dalas za nia?
> tak do 200 zl bym kupila (jesli Leclerk przyjmie moja reklamacje)
>
> Saman_tha

Dostalam ja w prezencie od firmy.Ale one kosztuja cos ok.200 zl.Moze kup ta
co poleca Musta,albo Jan Werbinski.Pozdrawiam Hafsa

10. Data: 2002-11-04 12:05:38

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ceny.
> Dokładność do 100 g, bateria wystarcza na 20 lat.

a ile kosztowala?
mozna ja jakos kupic jeszcze? (jesli nie zadroga)

Saman_tha

MM od dzisiaj
Cola light - czy można pi
Drożdże