Czy to jest kawałek zęba?

1. Data: 2006-04-10 18:22:18

Temat: Czy to jest kawałek zęba?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po ekstrakcji siódemki cały czas czuję twardy kawałek dziąsła przy szóstce.
Miałem nadzieję, że to tylko przegroda, ale zrobiłem sobie dzisiaj
zdjęcie: http://www.zagle.org.pl/zdjecie1.jpg i wygląda mi to chyba
jednak na kawałek zęba ;( Mam rację? Jeśli mam, to ile można z tym
pochodzić? Od ekstrakcji minęły dwa tygodnie, a do dentysty mogę iść
dopiero po świętach. Przeżyję? ;-)
--
Samotnik

2. Data: 2006-04-10 18:57:20

Temat: Re: Czy to jest kawałek zęba?
Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak na kawałek zęba ;( Mam rację? Jeśli mam, to ile można z tym
> pochodzić? Od ekstrakcji minęły dwa tygodnie, a do dentysty mogę iść

Rzeczywiście może to być ukruszony kawałek zęba (i najprawdopodobniej
jest), ale nie musi (nieostre zdjęcie, a poza tym tylko zdjęcie - wypadałoby
Ciebie oglądnąć). Cokolwiek by to nie było - lepiej wyrzucić. Nie bedzie z
tym problemu, bo wygląda na to, że kawałek ów jest widoczny (ponad błoną
śluzową).
Przeżyjesz, ale może się zdarzyć, że gojenie nie będzie przebiegało
prawidłowo. Dlatego udałbym się do dentysty jak najszybciej (chociazby do
gabinetu NFZowskiego). Jedna chwila i po sprawie - może ktoś przyjmie Ciebie
na poczekaniu.

3. Data: 2006-04-10 19:55:48

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik pisze 10-04-2006 20:22:
> [...]
> jednak na kawałek zęba ;( Mam rację? Jeśli mam, to ile można z tym
> pochodzić? Od ekstrakcji minęły dwa tygodnie, a do dentysty mogę iść

Idź lepiej od razu, jak pisał Radek. Swoją drogą, nie chcę Cię martwić,
ale ta ósemka nie wygląda na taką, która jeszcze wiele urośnie :-(

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

4. Data: 2006-04-10 19:57:42

Od: "ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak na kawałek zęba ;( Mam rację? Jeśli mam, to ile można z tym
> pochodzić? Od ekstrakcji minęły dwa tygodnie, a do dentysty mogę iść

Wg. mnie to jest kawałek zęba, ale jakaś mała okruszynka korony, która się
zapodziała, bo ząb najprawdopodobnie był bardzo zniszczony. Moze sam wyjść
za kilka dni, możesz sam mu ,,pomóc" - nie bój się jakiegoś zakażenia! Albo
wybierz się do stomatologa, mozesz do mnie. Nie wezmę kasy, a ,,skorupkę" Ci
bezboleśnie usunę. Pozdrawiam!!

5. Data: 2006-04-10 20:07:02

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idź lepiej od razu, jak pisał Radek. Swoją drogą, nie chcę Cię martwić,
> ale ta ósemka nie wygląda na taką, która jeszcze wiele urośnie :-(

Na tym zdjęciu zdjęcia :) tego nie widać, ale jest rozmiaru 2/3
szóstki. No i cała jest schowana w dziąśle. Jak nie urośnie to się
wkurzę :(
--
Samotnik

6. Data: 2006-04-10 20:10:21

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
> wybierz się do stomatologa, mozesz do mnie. Nie wezmę kasy, a ,,skorupkę" Ci

Ale do Góry Kalwarii to ode mnie hen drogi (i jeszcze trochę) ;)
--
Samotnik

7. Data: 2006-04-10 20:20:47

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik pisze 10-04-2006 22:10:
> Ale do Góry Kalwarii to ode mnie hen drogi (i jeszcze trochę) ;)

To zajrzyj do Dąbrowy - sporo bliżej :-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

8. Data: 2006-04-11 14:15:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message

> [...]
> jednak na kawałek zęba ;( Mam rację? Jeśli mam, to ile można z tym
> pochodzić? Od ekstrakcji minęły dwa tygodnie, a do dentysty mogę iść

przezyjesz. ale z tego zdjecia wynika, ze jeszcze zab madrosci
masz do usuniecia.

iwon(k)a

9. Data: 2006-04-11 14:22:10

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@p...onet.pl> napisal(a):

> przezyjesz. ale z tego zdjecia wynika, ze jeszcze zab madrosci
> masz do usuniecia.

Dlaczego do usunięcia? Bo tak się robi wszystkim w Ameryce?
--
Samotnik

10. Data: 2006-04-11 15:12:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego do usunięcia? Bo tak się robi wszystkim w Ameryce?

bo srednio sie zapowiada zeby sobie urosl a moze potem dawac powiklania.
w w Ameryce wszystkim sie zebow madrosci nie wyrywa, wyrywa sie ze wskazan
do
wyrwania, a ze takich jest wiecej to i sie to robi.

iwon(K)a

"Stopa konska" - pomocy!
oczy
oczy