Przebarwienie skóry

1. Data: 2006-04-10 19:53:25

Temat: Przebarwienie skóry
Od: "Marc" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku tyg. zauwazylem dziwne przebarwienia skóry . Jest to duza brazowa
plama tworzaca sie _tylko_ wokol narzadow plciowych oraz w pachwinach
udowych. Ma charakter ciagly tzn. nie ma kilku odrebnych plamek tylko jest
jedna wielka . Nie swedzi ani nie piecze mnie skora w tym miejscu. Olałbym
to gdyby nie fakt ze za 3 miechy chce sie pokazac na plazy jak czlowiek:)
Dodam ze nie pale, nie pije, nie biore zadnych lekow z wyjatkiem suplementów
typu: L-Karnityna itp... Nie chodze do solarium. W ostatnich 10 latach nie
przebylem zadnych powazniejszych chorob, nie uskarzam sie na zadne
dolegliwosci. Cisnienie: 110/70. Jestem przed trzydziestka.

Co to moze byc? Isc do dermatologa czy moze ktos "podrzuci" jakies
smarowidło?

2. Data: 2006-04-10 20:14:11

Temat: Re: Przebarwienie skóry
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pachwinach udowych. Ma charakter ciagly tzn. nie ma kilku odrebnych
> plamek tylko jest jedna wielka . Nie swedzi ani nie piecze mnie skora

"Grzybica obrębna pachwin jest kolejnym schorzeniem występującym
najczęściej u dorosłych mężczyzn. Zlokalizować ją można w obrębie skóry
pachwin. Choroba jest charakterystyczna gdyż zmiany są rumieniowo
złuszczające się, wyraźnie odgraniczone od otoczenia. Największe wykwity
występują na obwodzie. Świeże zmiany charakteryzują się kolorem
czerwonym, są rumieniowe, natomiast stare żółtobrunatne."

Leczy się to tym: http://www.i-apteka.pl/go/_info/?id=318

4. Data: 2006-04-10 20:25:13

Od: "Marc" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> występują na obwodzie. Świeże zmiany charakteryzują się kolorem czerwonym,
> są rumieniowe, natomiast stare żółtobrunatne."

Dzieki. Ale skad to cholerstwo sie wzieło?? Przeciez myje sie codziennie jak
kazdy normalny czlowiek. Nie chodze tez w obcislych gaciach i spodniach.
Hm..... uff ale zawsze lepsza grzybica niz rak.... Uhmmm.

3. Data: 2006-04-10 20:25:13

Od: "Marc" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-04-10 21:04:07

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki. Ale skad to cholerstwo sie wzieło?? Przeciez myje sie codziennie
> jak kazdy normalny czlowiek. Nie chodze tez w obcislych gaciach i
> spodniach. Hm..... uff ale zawsze lepsza grzybica niz rak.... Uhmmm.
Witaj
Pytasz skąd wzięła się u Ciebie grzybica?
To tak jak byś się zapytał a czemu mam grypę_)))
Pozdrawiam
Cancer

Czy to jest kawałek zęba?
"Stopa konska" - pomocy!