"Stopa konska" - pomocy!

1. Data: 2006-04-10 17:45:46

Temat: "Stopa konska" - pomocy!
Od: "Lewy" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja dziewczyna po urodzeniu miala cos takiego jak "konska stope". Po
kilkuletniej rehabilitacji ksztalt stopy wyrownal sie z druga stopa.
Niestety jedna lydka jest o wiele bardziej grubsza od drugiej. Teraz ma 20
lat. Co zrobic aby lydki byly rowne?

A moze znacie kogos (lekarzy, rehabilitantów etc.) do ktorych moglbym sie
zwrocic?
Z gory dzieki za odp.,
pozdrawiam.

2. Data: 2006-04-12 16:11:46

Temat: Re: "Stopa konska" - pomocy!
Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lat. Co zrobic aby lydki byly rowne?
>
> A moze znacie kogos (lekarzy, rehabilitantów etc.) do ktorych moglbym sie

Powiększony obwód łydki nogi rehabilitowanej może byc tez skutkiem
przetrenowania nogi przez te kilka lat cwiczen. W takim przypadku nie
pozostaje nic innego jak włączyc teraz do cwiczen mięsień brzuchaty i
trójgłowy łydki nogi zdrowej

3. Data: 2006-04-12 17:44:37

Od: "pieg" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiola" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przetrenowania nogi przez te kilka lat cwiczen. W takim przypadku nie
> pozostaje nic innego jak włączyc teraz do cwiczen mięsień brzuchaty i

Tutaj chyba chodzi o cos innego. Raczej w ta strone: noga z tzw konska stopa
jest ogolnie chudsza, wlasciwie moze byc nawet dwukrotna roznica w obwodzie.
Moja kolezanka ma to samo. Nie znam specyfiki tej deformacji, ale wydaje mi
sie, ze kosc jest "chudsza", miesni jest mniej, a moze sa jakos inaczej
rozwiniete? Cwiczenia nie zniweluja calkowicie roznicy pomiedzy lydkami,
niestety. Moze chirurgia plastyczna jest w stanie pomoc??
pozdr
pieg

4. Data: 2006-04-15 18:30:54

Od: "Lewy" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pieg" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozwiniete? Cwiczenia nie zniweluja calkowicie roznicy pomiedzy lydkami,
> niestety. Moze chirurgia plastyczna jest w stanie pomoc??

No wlasnie, ta noga z konska stopa jest zdecydowanie chudsza (ma mniej
miesnia), dziewczyna bardzo chcialaby miec rowne nogi. W gre wchodzi nawet
operacja plastyczna, ale jakby sie to odbywalo i ile takie cos kosztuje?
Moze nie tak duzo bo przeciez to tylko lydka... Najfajniej by bylo jakby z
tej grubszej troche odjac i przezlozyc do tej chudszej... to tak prostymi
slowami...

oczy
oczy
lek LUPRON
Włókniak
Wybielanie zebow - jak dlugo efekt sie utrzyma?