Wybielanie zebow - jak dlugo efekt sie utrzyma?

1. Data: 2006-04-10 11:24:26

Temat: Wybielanie zebow - jak dlugo efekt sie utrzyma?
Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w trakcie ostatniej kontrolnej wizyty u stomatologa pani doktor
zaproponowala mi wybielanie zebow (chce byc piekna sie klania? ;-)))
Niestety koszt takiego zabiegu (jak na moje mozliwosci) nie jest maly bo
wynosi 750zl i moze wzrosnac bo byc moze bedzie koniecznosc wymiany co
najmniej jednego mostku (bedzie roznica w kolorze).
Nie wiem niestety jaka metode zaproponuje mi pani doktor, mysle ze moga to
byc nakladki z zelem, choc w TV widzialam sposob z lampa.
Pytanie, ktore mnie dreczy jak dlugo utrzyma sie efekt wybielenia? Nie pale,
pije dosyc duzo kawy.

Mam nadzieje ze podzielicie sie doswiadczeniami :-)))

pozdrawiam
Iwona

2. Data: 2006-04-10 13:29:01

Temat: Re: Wybielanie zebow - jak dlugo efekt sie utrzyma?
Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie, ktore mnie dreczy jak dlugo utrzyma sie efekt wybielenia? Nie
> pale,
> pije dosyc duzo kawy.

Zdaniem niektórych producentów nawet 2 lata, ale rzeczywistość jest nieco
inna (6 mcy - 1 rok).
Warto wspomnieć, że najlepszy efekt domowego wybielania (przy użyciu
nakładek), osiąga się rezygnując z kawy, herbaty, papierosów, wina,
buraczków itp. prez cały okres stosowania preparatu wybielającego.

3. Data: 2006-04-10 14:20:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> wrote in message
(...)
> Pytanie, ktore mnie dreczy jak dlugo utrzyma sie efekt wybielenia? Nie
> pale,
> pije dosyc duzo kawy.

roznie. w sumie czesto tak jest, ze trudno zauwazyc czy juz zeby zmienily
kolor, czy nie
i o ile. na pewno nie cofnie sie do stanu sprzed w krotkim czasie. nastaw
sie, ze nie
jest to zabieg jednorazowy, ale zwykle dostaje sie od dentysty nakladk,i do
ktorych juz
tylko dokupuje sie zel, czy tez niekiedy wystarcza praparaty dostepne w
sklepach.

> Mam nadzieje ze podzielicie sie doswiadczeniami :-)))

moje doswiadczenia sa takie, ze od czasu do czasu, w zaleznosci od potrzeb
podbielam
sobie zeby, nawet moze nie dlatego, ze kolor mi sie cofnal w tragiczny
sposob, ale
lubie miec biale zeby. jesli juz mam obiektywnie sprawdzac to przykladam
kolornik
dentystyczny a wtedy najczesniej okazuje sie, ze jest to tylko moj "wymysl"
z cofnieciem
koloru. no ale ja mam zboczenie zawodowe, i mam hopsa na punkcie ladnych
zebow.

iwon(K)a

4. Data: 2006-04-10 15:46:17

Od: "Kasia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez byłam zainteresowana wybielaniem, spytałam się dentystki co ona o tym
sądzi....i.....po wybielaniu zęby moga stać się bardziej wrażliwe na gorące
i zimne, tak samo dziąsła też mogą "ucierpieć". Radziła mi żebym sobie
kupiła coś dostępnego w sklepach kosmeycznych np Rossman- slynne paski
(blendamed) lub Colgate (taki pędzelek)

5. Data: 2006-04-11 10:02:47

Od: "wronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> napisał

> Mam nadzieje ze podzielicie sie doswiadczeniami :-)))

Hm, ja wybielalam zelem dentystycznym. Baaardzo mnie bolalo, zelu nie
zuzylam i nie zuzyje nigdy. Niezaleznie od mocy tego zelu i od dlugosci
trzymania tego na zebach, bardzo mocno mnie bolalo. Nieprzespane noce i
budzenie dentystki, zeby mnie ratowala. Widocznie mam zbyt wrazliwe zeby.
Nie jestem jakos szczegolnie wrazliwa na bol. Tatuaze i piercing byly dla
mnie ledwo odczuwalne, ale to cholerstwo to jest najgorszy bol, jaki mi sie
przytrafil w zyciu. Co prawda nie rodzilam jeszcze :), ale mysle, ze i tak
zapamietam to wybielanie :)
Moja dentystka byla bardzo zdziwiona, bo pierwszy raz w zyciu zdarzyl jej
sie taki przypadek.
Ale zeby mialam sliczne. Pieknie wybielone (chociaz nie zrobilam wszystkich
sesji). Utrzymalo sie to ok. pol roku i to bez zadnego "oszczedzania sie" w
jedzeniu kolorowych potraw.
Nie ma zatem reguly na to jak sie zachowa Twoj organizm.
Zycze powodzenia i ladnych zebow :)
P.S. Do Iwon(k)i - bo ona zdaje sie dentystka... Sa jakies mniej inwazyjne
sposoby niz taki zel...? Takie mialam piekne zeby, ze sprobowalabym czegos
jeszcze, ale sie boje. Dziekuje.

--
wronka
jeszcze tu: szum.com.pl

6. Data: 2006-04-11 14:24:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wronka" <m...@p...onet.pl> wrote in message
(...)
> P.S. Do Iwon(k)i - bo ona zdaje sie dentystka... Sa jakies mniej inwazyjne
> sposoby niz taki zel...? Takie mialam piekne zeby, ze sprobowalabym czegos
> jeszcze, ale sie boje. Dziekuje.

nadwrazliwosc raczej nie jest spowodowana postacia w jaki sposob podawany
jest srodek wybielajacy. sa jeszcze paski wybielajace, ale niekiedy tez jest
po nich nadrwazliwosc. mozesz trzymac je na zebach krocej niz norma
przewiduje :)
co do takich pacjetnow jak Ty, ja po pierwsze wybielam im zeby ok 2-3 po
czyszczeniu
zebow, przed wybielaniem (2 tyg-1 tydzien) daje im paste na nadwrazliwosc,
maja myc
caly czas zeby ta pasta, plus mam zel po wybielaniu na nadwrazliwosc i to im
daje.
jak do tej pory tylko jeden egzemplarz mi sie przytrafil, ktory mial silna
pozabiegowa
nadwrazliwosc. Pacjentka miala metode wybielania w gabinecie,i musialam ja
znieczulac
po zabiegu. ale po 5 godzinach minelo jej i znow wybiela, tyle tylko, ze
rano zeby
przyjsc do mnie "po znieczulenie" kiedy ja boli. ale teraz juz tylko
podbiela w domu.
reszta pacjentow, zyje i ma sie dobrze a zeby maja piekne :)
sprobuj zastosowac wczesniej paste na nadwrazilwosc, i trzymaj srodki
wybielajace
na zebach krocej. jesli juz mialam wybielone to teraz i tak nie bedziesz
musiala
wybielac tyle samo czasu. rob sobie tez odstepy czasowe, no co drugi, trzeci
dzien. itp

iwon(k)a

7. Data: 2006-04-12 10:23:05

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za podzielenie sie doswiadczeniami, ciesze sie ze mozna na Was
liczyc :-)))

pozdrawiam
Iwona

8. Data: 2006-04-12 10:43:49

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> wrote in message

Natchniona tematem zadzwonilam do kilku dentystow i sie dowiedzialam ze
oferuja 2 metody. jedna to zel ktory wyciskamy w takie szyny specjalne i
spimy z nim 2 tygopdnia a druga to taka ze siadamy na fotemu i przez 1,5 h
dentysta je wybiela. Czy to daje zadowalajacy efekt? Bo osobiscie bym wolala
raz poltorej godziny niz 2 tygodnie z czyms w ustach. Szczegolnie ze nosze
aparat ruchomy wiec nie moge sobie pozwolic na spanie 2 tyg bez niego.

No i czy to 1,5 godzinne jest tak samo dramatyczne jak usuwanie kamienia?
mialam to tydz temu i wiem ze wiecej nie chce miec robionego...

Dowiedzialam sie tez ze koszt jest podobny wiec mozna sie smialo zastanawiac
(okolo 750 - 800 zl)

Pozdrawiam
Ania

9. Data: 2006-04-12 11:27:02

Od: "Agnieszka Harmoza - Kotyńska" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupiłam dzisiaj że carbamide peroxide 35% - może ktoś ma doświadczenia w
użyciu, bo trochę się boję.....
aga

10. Data: 2006-04-12 18:05:00

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz pisze 12-04-2006 12:43:

> [...]
> spimy z nim 2 tygopdnia a druga to taka ze siadamy na fotemu i przez 1,5 h
> dentysta je wybiela. Czy to daje zadowalajacy efekt?

Porównywalny.

> No i czy to 1,5 godzinne jest tak samo dramatyczne jak usuwanie kamienia?
> mialam to tydz temu i wiem ze wiecej nie chce miec robionego...

To dwa zupełnie różne zabiegi. Wybielanie na fotelu polega na nałożeniu
na zęby żelu, wcześniej dziąsła pokrywa się ochronną, światłoutwardzalną
żywicą. Natomiast nie radzę rezygnować z usuwania kamienia nazębnego,
jeżeli jest taka potrzeba, bo za jakiś czas może nie mieć na czym się
osadzać ;-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

zatoki - nowy lek
pytanie o narkoze
Mocny ból pod lewą piersią
Zakola atakują - jak temu zaradzić ?
zgrubienie w tkance podskórnej w okolicy łonowej