Czy to jest normalne ?

1. Data: 2003-10-27 09:02:20

Temat: Czy to jest normalne ?
Od: "Natalia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbe o rade, sama nie wiem co o tym myslec a do znajmych z tym isc sie
wstydze.
Jestem pod 30, chodze z facetem od 8 lat, niedawno zaszłam w ciąze.Bylam/jestem
strasznie szczesliwa, on tez. Bardzo mile chwile w naszym zwiazku a dzis w nocy
przezylam szok. Juz od dawna mialam jakies przeslanki, ale je
bagatelizowalam...W naszym zwiazku to zawsze on byl bardziej zazdrosny,
niedawno jednak to sie zmienilo- a moze to w moim przypadku nie zazdrosc ale
zlosc.Zauwazylam ze zaczyna ogladac sie na ulicy za dziewczynkami 14/15 lat i
nie potrafi sie powstrzymac mimo moich uwag,nie raz to było powodem
klotni.Uwazam takie zachowanie za chamskie ja tak nie robie, ale tlumaczylam to
sobie ze moze mi sie wydaje. Oprocz tego jego komentarze dosyc oblesne na temat
dziewczyn w TV, czesto wypowiedziane przypadkiem, jakby w zapomnieniu...
A dzis w nocy przez sen zaczal mówic: Chodz pokochamy sie siotrzyczko.Robilas
to już (jego siostra ma 17 lat)i inne niedwuznaczne teksty skierowane do jego
siostry.Rano nie potrafił sie z tego wytlumaczyć, pamietał to i oczywiscie wine
zwalil na mnie, ze ja nic nie rozumiem itd.
Moje pytanie czy to jest normalne???A ja wyolbrzymiam problem ? Czy z nim jest
cos nie tak? Boje sie bardzo...bede miala przeciez dziecko

1. Data: 2003-10-27 09:10:31

Temat: Re: Czy to jest normalne ?
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

faktycznie jest tu pewien problem...
(przede wszystkim pogadaj z facetem)

a ja będę musiała pewnie zmienić "nick" na bardziej nietypowy
:)

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2003-10-27 10:17:57

Od: "centaur_girl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

Nie, to nie jest normalne : (
Ach Ci faceci...same z nimi kłopoty ;-)

1. Data: 2003-10-27 11:36:53

Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> cos nie tak? Boje sie bardzo...bede miala przeciez dziecko

Jak dla mnie to jest nienormalne i mysle, ze skoro nie potrafi sie
powstrzymac od tego typu uwag w Twojej obecnosci to powinnas mu dac jasno do
zrozumienia (i stanowczo!), ze to Ci sie nie podoba, ze jest to oznaka braku
szacunku etc.

Co do mowienia przez sen... nie jestem specjalista ale skoro w czasie snu ma
takie fantazje, to powinnas go wyslac do specjalisty ale znajac zycie nie
zgodzi sie na to, jesli sam nie dostrzeze problemu.

Slowem- uwazaj na niego. Przede wszystkim powinniscie duzo i szczerze
rozmawiac o tym co Tobie i jemu sie nie podoba. A zeby sie przestal ogladac
za mlodszymi to powinnas stac sie bardziej atrakcyjna dla niego (kosmetyki,
zrzucic pare kilo etc).

1. Data: 2003-10-27 11:56:44

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia
<n...@o...pl>

<snip>
Rano nie potrafił sie z tego
> wytlumaczyć, pamietał to i oczywiscie wine zwalil na mnie, ze ja nic nie
> rozumiem itd.

No i to chyba najważniejsze. Czego niby według niego nie zrozumiałaś?

(BTW mnie też zdarzył się kiedyś sen erotyczny z moją młodszą siostrą, ale
zbudziłem się z niego zlany potem, przerażony.)

> Moje pytanie czy to jest normalne???A ja wyolbrzymiam problem ? Czy z nim
> jest cos nie tak? Boje sie bardzo...bede miala przeciez dziecko

Nie, no, samo oglądanie się za lolitkami i innymi wypuszczającymi pączki
siksami nienormalne nie jest, jakkolwiek nie powinien tego robić przy Tobie,
skoro Cię to dotyka. No i oczywiście jakiekolwiek rzeczywiste próby
zaspokojenia pociągu do nieletnich powinny być sygnałem alarmowym.

Jakie są te jego obleśne komentarze na temat dziewczyn w TV?

Jakie miałaś wcześniej przesłanki i dlaczego je ignorowałaś?

P. (laik)

1. Data: 2003-10-27 12:02:34

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szeptem
<pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl>

> [...]
> do zrozumienia (i stanowczo!), ze to Ci sie nie podoba, ze jest to oznaka

Albo stanowczo, albo dać do zrozumienia.

<snip>
zeby sie przestal
> ogladac za mlodszymi to powinnas stac sie bardziej atrakcyjna dla niego
> (kosmetyki, zrzucic pare kilo etc).

I co, może jeszcze ma się przebrać za piętnastolatkę?

A zresztą, właściwie nie jest to do końca niemożliwe:
niektóre elementy wizerunku lolitki wyglądają cool u niektórych dojrzałych
kobiet: dziecięce spinki do włosów, przesadnie grzeczne sukienki, ale jednak
pełna metamorfoza i dostosowanie się do fantazji byłoby możliwe tylko w
czterech ścianach mieszkania.

P.

P.

1. Data: 2003-10-27 12:50:15

Od: "D." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> cos nie tak? Boje sie bardzo...bede miala przeciez dziecko

Nie jestem zwolennikiem dawania rad, ale jest jedna rzecz, ktora przychodzi
mi do glowy w zwiazku z Twoja sytuacja. Moze on po prostu denerwuje sie tym,
ze niedlugo bedzie musial postawic sie w roli ojca. Moze nie jest do tego
przygotowany i stad jego zachowanie. Jestescie razem juz dlugo a z tego co
piszesz jego wnioskuje, ze jego zainteresowanie innymi kobietami nasililo
sie ostatnio. Nie wiem jaki mial sposob bycia, ale moze jest to osoba
towarzyska, ktora zawsze cieszyla sie powodzeniem. Jego dazenie do
zaistnienia znow w takiej, znanej i lubianej przez niego, roli moze wynikac
wlasnie z obaw, ze nie poradzi sobie w roli ojca. Mysle, ze moze sprobowac
porozmawiac z nim o dziecku, jakos zaangazowac w przygotowania do narodzin.
Moze przydadza sie takze slowa mowiace o tym, ze na pewno bardzo dobrze
poradzi sobie w nowej roli.
D.

1. Data: 2003-10-27 13:39:02

Od: "Natalia R" <n...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedzi. A co do pytan Pawła to>
> Jakie są te jego obleśne komentarze na temat dziewczyn w TV?
To dla mnie ponizajace, ale czasami zdarza mu sie powiedziec:
seria light: ale cycuszki, ale brzuszek
seria cięzsza: ciekawe czy ona z nim, ciekawe czy mu zrobiła .... itd
Po tym nastepuje klotnia, on uwaza ze to nic takiego i za jakis czas sytuacja
sie powtarza.

> Jakie miałaś wcześniej przesłanki i dlaczego je ignorowałaś?
Nigdy nie zagladalam w jego komputer i nawet jak razem mieszkalismy , nie
wiedzialam, ze mam tam zbior zdjec i filmow porno.Po ogromnej klotni ze mna
skasował je.Ale podejrzewam ze ma czesc na plytach. Najgorsze ze mial tez
filmiki ze zwierzatkami i dziecmi, nie widzialam ich ale slyszalam jak
opowiadał koledze. Zreszta zawsze sie tlumaczyl ze to kolegów(kiedy
mieszkalismy jeszcze w akademiku.Tlumaczyl sie że u facetów takie zdjecia to
normalka a dzieci to tak tylko z ciekawosci sciagnal. Ja mu uwierzylam.

Co do propozycji poprawy swojego wygladu to nie czuje sie zaniedbana.Nie
zdazylam jeszcze przytyc , dopiero 3 miesiac. Nie jestem miss swiata, ale
staram sie jakos wygladac. Gdybym miala sie odchudzac bo on sie oglada za
innymi to co za 20 lat? Lifting co miesiac, aby facet z powodu moich zmarszczek
nie ogladal sie za innymi?

Drogi D. moj facet nie byl nigdy casanova, chyba ze tez to skrzetnie przede mna
ukrywal. Jakies pierwsze 5 lat naszego zwiazku to on byl chorobliwie o mnie
zazdrosny.Fakt, ze ostatnio lubil wychodzic do klubu, najlepiej beze mnie ale
tam aczej meskie towarzystwo.A od kiedy dowiedzial sie ze jestem w ciazy,
bardzo sie zmienil, nie zostawial mnie.Chodzi ze mna do lekarza, w szpitalu
siedzial cale dnie i wydawal sie byc bardzo szczesliwy.Chcial tego dziecka
chyba bardziej niz ja, u mnie strach o prace itd.

Ja go kocham, ale boje sie ze go nie znam. Potrafi byc czuly, opiekunczy i
dobry , ale jezeli ukrywa przede mna druga twarz?Czy da sie poznac czlowieka
tak do konca?Dzisiejsza poranek - koszmar. On:Na co jestes zła.Ja:na to co
mówiles w nocy. On: wnocy mialem na to wytłumaczenie, teraz zapomnialem. ja
nadal zła. On ze ja jestemnienormalna i nie bedzie mi nic tlumaczyc bo i tak
nie zrozumiem. Wyrwanie mi komputera, przykre słowa i wyjscie z domu , choc
dzis ma wolny dzien. Nawet nie spytal jak sie czuje a wczoraj mialam kiepski
dzien.Jestem na zwolnieniu z powodu zagrozonej ciazy.

Beznadzieja. Nie wiem co robic.

1. Data: 2003-10-27 14:12:12

Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo stanowczo, albo dać do zrozumienia.

Jedno drugiego nie wyklucza przeciez. Moze mu po prostu mowi o tym malo
stanowczo :)

> I co, może jeszcze ma się przebrać za piętnastolatkę?

Nie. Chodzi mi tylko o to, ze z wiekiem traci sie na atrakcyjnosci fizycznej
przeciez.
Nie mam na mysli przebieranie sie za nastolatke. Moze kobiecie sie przytylo,
a on wolalby szczuplejsza i jego potrzeby estetyczno-wzrokowe nie sa
zaspokajane. Jesli chce sie byc ciagle atrakcyjnym dla swojego partnera to
trzeba sie starac, robic cos w tym kierunku.

A swoja droga moim zdaniem gosc tj. jej partner ma niezbyt rowno pod kopula.

1. Data: 2003-10-27 15:00:19

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia R" <n...@W...pl> napisała:
> seria light: ale cycuszki, ale brzuszek
> seria cięzsza: ciekawe czy ona z nim, ciekawe czy mu zrobiła .... itd

Mam dziwne wrazenie, ze on po prostu wypowiada to co wielu facetow zachowuje
dla swoich mysli ;) Twoj jest po prostu hmm... mniej delikatny i mniej
taktowny. No i jeszcze mowi przez sen... ;)

Co do calej sytuacji i kolekcji porno to wg mnie jest to w granicach normy.
Prawie kazdy facet jakiego znam oglada takie filmy/zdjecia. I nie to jest
problemem, ale to jak w zwiazku z tym ukladaja sie relacje z partnerką. Czy
akceptuje czy trzeba sie przed nią chować; czy mozna to traktowac jako
naturalny element erotyki czy trzeba z wyrzutami sumienia kajać się gdy
partnerka znajdzie "dowod winy"; wreszcie czy jest to tylko dodatek do tej
sfery czy glowny sposob zaspokajania (np kosztem dziewczyny). To sie
wszystko zazębia, bo trudno nie byc zirytowaną, gdy odkrywa się takie filmy
nagle, wiedzac ze byly specjalnie chowane i ze od początku bylo sie "zbędnym
elementem" w tej calej imprezie. I trudno tez fecetowi nie chowac sie z
tematem kiedy wiadomo jaka moze byc reakcja partnerki.

Rozne mamy fantazje i sny, pewnie kazdy ma takie, ktorych nie chcialby
opowiadac innym, we snie wszystko jest mozliwe i wg mnie nie ma w tym nic
zlego. Trudno rozliczac kogos za to co mu sie przysnilo. Problem moze
pojawic sie tylko na jawie. To ze nie potraficie o tym wszystkim normalnie
porozmawiac, ze Ty reagujesz jakbys go przylapala na gwalceniu tej siostry,
a on w odpowiedzi z poczuciem winy trzaska drzwiami i nie chce rozmawiac. TO
jest REALNY problem. I to jak ta siostra czy inne 14latki w realnym swiecie
dzialaja na twojego partnera - a raczej co z tym robi.

Tak ja to widze

Joanna
3557998

Kto jest autorem powiedzen?
Niepotrafie sobie z tym poradzic [Milosne].
test Ravena
Muzyka
Psychoterapia i....