Czy to może byc prawda?

1. Data: 2013-11-01 23:18:00

Temat: Czy to może byc prawda?
Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aktor Patrick Swayze został otruty w czasie chemioterapii

Prawdopodobnie widziałeś tragiczne zdjęcia aktora Patricka Swayze,
znanego z filmu Dirty Dancing, na których wyglądał osłabiony,
wychudzony, jako następstwo trujących leków. Wyglądał, jak gdyby wyszedł
dopiero co z obozu koncentracyjnego; umarł w wieku lat 57.

W Hollywood pojawiają się głosy mówiące, że prawdziwą przyczyną śmierci
Swayze były trucizny podane w ramach chemioterapii. Aktorka komediowa
Suzanne Somers powiedziała: ,,Wzięli tego wspaniałego faceta i
nafaszerowali go trucizną. Dlaczego nie obudowywali go odpowiednim
odżywianiem i dlaczego nie oczyścili jego ciała z toksyn? Nienawidzę
dyskusji na ten temat. Ale mam wrażenie, że mamy do czynienia z epidemią."

Być może wiecie o tym czytając czasopisma, że ta aktorka walczyła z
rakiem kilka lat temu. Gdy lekarze powiedzieli jej, że trzeba
przeprowadzić chemioterapię celem leczenia raka piersi, ona odmówiła. W
zamian za to wybrała metodę naturalną. Lekarze byli przeciwni. Ale ona
wykazała, że są w błędzie.

Dzisiaj aktorka jest jedną z najzdrowszych gwiazd Hollywood i na swoje
60 lat wygląda wspaniale. Prawdopodobnie gdyby zgodziła się na
chemioterapię proponowaną przez lekarzy dzisiaj byłaby na tamtym świecie.

Niektórzy lekarze będący adeptami medycyny naturalnej lub alternatywnej
uważają, że chemioterapia jest niebezpiecznym placebo. Zadają sobie
pytanie, ilu jeszcze ludzi musi umrzeć zanim zatrzymamy to szaleństwo. W
książce, którą napisałem otrzymasz kompletne informacje dotyczące
naturalnych sposobów pozbycia się raka skóry.

Czy dostępne w mojej książce informacje są w stanie wyleczyć dowolną
formę raka? Z pewnością nie! Żaden lek nie jest skuteczny w 100% w
każdym przypadku. Ale remedium z północnych Indii jest jednym z
najsilniejszych środków przeciwko rakowi dostępnych na świecie.
Wyleczyło ono pacjentów, którym lekarze powiedzieli, że pozostało im
kilka tygodni życia. A pacjenci ci dowiedli swoim lekarzom, że są w błędzie.

http://bez-raka.com/v1-2-2-2/?utm_source=g-c&utm_med
ium=ppc&utm_campaign=g-c

Czy może to oszustwo?

--
animka

2. Data: 2013-11-03 13:26:33

Temat: Re: Czy to może byc prawda?
Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> Aktor Patrick Swayze został otruty w czasie chemioterapii

> Niektórzy lekarze będący adeptami medycyny naturalnej lub
alternatywnej

???!!!

> animka

Jacy to lekarze (po nazwisku)?
I jakie uczelnie tych lekarzy wypuściły (dały im dyplom lekarza)?
g.

Operacja -NFZ- i co dalej?
stomatologia implanty pełnocyrkonowe - nie tytanowe
[pilne] lek hipotensyjny do podania pozajelitowego
Plaga gołębii
Co się śni w okresie dojrzewania osobom "nieuświadomionym"?